sussisviktblogg

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Sussie - 11 januari 2014 10:59

Lördag idag!
Men det är inte vilken lördag som helst...idag fyller nämligen min systerson Rasmus hela 10 år! Jisses vad tiden går...
DU börjar bli gammal Emelie ;)

Jag känner mig lite nere idag då jag har sett fram emot den här dagen, jag, gubben, Leon och Fabian skulle åkt och firat Rasmus på ett speciellt sätt men vi blev tvugna att ställa in pga skitväder och dålig ekonomi :(
Men pratat med Rasmus i telefon och sa det att vi kommer så fort vi får möjlighet och han är så jäkla klok den pojken och har sån förståelse Han har alltid varit himla klok! (Vet inte vem han fått den egenskapen ifrån..?   )

Igår kändes allt så himla bra!
Jag fick bekräftelser från flera...som när barnen skulle gå till sin mamma, jag och Leon var kvar hemma och så kommer Fabian upp och säger "Mira vill säga dig nåt men vågar inte gå upp själv för trappen", jag går ut i trappuppgången och ser en trappa ner en liten Mira som ser väldigt nere ut och jag frågar vad hon ville "jag vill vara med dig Sussie" får jag till svar, ååh det kändes i hjärtat...jag gick ner och satte mig i trappan, gav henne en stor kram och sa "men vi ses ju på söndag igen" och efter att jag pratat lite med henne så blev det lite bättre och hon gick ner till sin pappa som stod utanför med Teddy.

Sen på kvällen får man sms från sin syster om att en viss person sitter och skriver ut ren SKITSNACK om mig på Facebook. 
Behöver inte gå in nåt vidare på det men jag kan säga att när Emelie blir SÅÅÅ arg som hon blev då och till och med min storasyster som alltid är neutral i alla lägen tar bort en på facebook och till och med BLOCKAR personen DÅ är det allvarligt!
Men jag känner ändå en form av bekräftelse...min familj ställer ALLTID upp och man kände deras kärlek genom att de ställde upp så på mig <3

Så gårdagen kändes jättebra måste jag säga! :D

Får se vad dagen har att bjuda på då...jag funderade på om man kanske skulle ta en sväng ner till Cloetta och köpa nåt litet godis :p men jag vet inte...vädret är ju som sagt inte det roligaste :(

Min ständiga stress jag alltid känner har jag märkt blir värre när jag blir riktigt upprörd. 
Det hugger till i magen om jag blir riktigt arg och det håller i sig ett tag...det gör skitont!
Så jag MÅSTE försöka att sluta stressa vilket inte är så lätt! 
När man är uppfostrad till att man ska passa tider och såna saker så blir man himla stressad när man säger åt andra att "nu är det bråttom" och det bara går ännu långsammare...då kan man inte bli annat än STRESSAD!

Men nu ska jag passa på att göra nåt medan min lilla pojke sover :p
Ta hand om varandra!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards