sussisviktblogg

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Sussie - 6 mars 2014 09:44

Anledningen till att jag gick med på att skaffa en hundvalp var för gubben sa att då kan han gå med på att göra sig av med det mesta av hans reptiler och gnagare...
Jag tycker ju inte om dessa djur, när jag träffade min sambo hade jag den största fobin för ormar som man kan ha och jag vågade nära på inte ens gå förbi rummet där ormarna fanns...
Idag 2 år senare har det blivit lite bättre...jag sitter faktiskt brevid ett terrarium just nu och skriver detta inlägg :D
MEN! Jag tycker fortfarande inte om dom...har aldrig rört vid nån orm eller ödla...
Gnagarna tycker jag mest inte om för jag tycker de lycktar och vänner té så jävla dant! (med östgötsk dialekt)


Vi har kommit igång med försäljningen och mycket har vi sålt och en hel del är tingat och säljs snart...sen är det bara lite kvar :D
Jag har lovat honom att ha en liten grupp av möss, råttor och nataler kvar, mest som foder till ormarna trots att jag är emot sånt :( men de måste ju med få mat och jag umgås inte ALLS med gnagarna sen när de ska födas upp på det sättet.

Vi är en stor familj! 
Vi har ändå 4 barn, 2 katter och 2 hundar och bor i en 4:a så alla burar tar plats!
Och ÄNTLIGEN har jag fått honom att insé det med :D
Så nu är det mesta väck som sagt!
Säljer av med lite nästan varje dag :D

Nån som vill köpa ett aquaterrarium med 2 mysksköldpaddor i? Bara hojta till! ;)
Har även en Leopardgeckohane med terrarium som letar nytt hem :)

Bäst att klä på sig lite kläder efter duschen här nu och sen se till att plocka iordning lite medan Leon sover (och gubben med). 
I eftermiddag ska vi åka och och kolla bilen och se om vi kan få nån hjälp med den innan den ska ombesiktas...

Ta hand om er!
Kraaaam! <3

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards