sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 24 april 2014

Prosit!

Av Sussie - 24 april 2014 18:22

Fy fan!
Det var inte längesen jag var förkyld...bara några veckor sen...men nu är det dax igen! Ögonen rinner, näsan rinner och KLIAR! :( *såååå synd om mig*
Men jag vet inte om detta är en vanlig förkylning...kan ju vara så att det är pollen med..?
Vad jag vet iaf är att det INTE är damm! ;p

Får vara glad att jag kan sova om nätterna iaf :)
Jag nyser inte när jag sover och det är ju himla skönt! :p Kan även tillägga att Leon är bättre med och jag ger honom typ aldrig inhalatorn utan han får hostmedicinen innan han ska sova och även nässpray för att han ska få sova så bra som möjligt!
Ska även boka tid på sjukan för att kolla ev allergier osv. Men beror nog varken på dammiga miljöer eller djur där heller utan tror mer att det är förkylningar som blir extra jobbiga typ för min lilla pojk <3
Inatt har Leon sovit JÄTTEBRA! Jag brukar alltid få bära över honom till oss runt 3 tiden på natten men inatt har han inte vaknat en enda gång! Jo en gång när jag skulle lägga mig precis fick jag ge honom nappen men annars ingenting!
Sen vaknade han när jag kom in efter att skickat Fabian nuttnutt till skolan, men bar över honom då och myste lite med honom och sen somnade vi båda om :p

Nu ikväll är min lilla plutt SUPERTRÖTT! Och jag ska börja fixa honom för sängen...han kommer somna tidigt ikväll känner jag på mig.
Ikväll blir det en tidig kväll för gubben och mig med då det är Torsdag och Sebbe är här! Vi brukar bära in datorn i sovrummet då så vi kan se en film i sängen eftersom vardagsrummet blir upptaget.
Men ikväll kanske Sebbe vill sova inne i tjejernas rum..? Jaja vi får se...han får göra som han vill! :)

Igår hämtade vi upp Fabian i skolan igen...sen överraskade vi honom med att åka och hälsa på hans kusin som han leker så himla bra med :)
Moster Emelie blev jätteglad över att Leon kom och gosade med henne och sen när Morbror Leffan kom med blev han ännu gladare för att Leon var kvar och myste en stund med honom med innan vi åkte hem :)
Fabian tjatar nu varenda dag om att Rasmus ska komma hit...svårt nu att passa in nåt när vi är barnlediga olika helger syrran och jag :( Men får se om hon kanske kan byta helger eller så så barnen kan träffas ibland på helger och sova över och så ibland...de tycker ju det är jätteroligt!

Leon blir 11 månader i morron <3
Jisses! Snart ett år gammal min lilla gosepojke! Då blir det KALAS! Hoppas på fint väder så man kan fixa kalas kanske hemma hos min pappa eller syster eller nåt kanske...skulle vara jättekul om man kunde sitta ute och äta och fika och barnen kunde leka och även Leon kunde vara med de andra barnen ute och vi kan ha koll på dom hela tiden :)
Men får se hur vi ska göra med den saken...
Försöker planera lite, har många idéer men svårt att komma på vilken idé som blir bäst...

Nu har jag tvättstugan samtidigt som jag städar...
I morron kommer ju flickorna hem och familjen blir komplett igen! :)
Så i morron blir det myskväll kan jag tro! :p
Sen har vi massor att se fram emot i helgen :D

Johodå nähä!
Fixa Leon nu...blöjbyte, på med pyjamas, ge honom medicin och borsta tänder så han kan somna när han vill sen!
Sen ner till tvättstugan och sen fortsätta STÄDA!

Ta hand om er! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards