sussisviktblogg

Alla inlägg den 26 april 2014

:)

Av Sussie - 26 april 2014 11:27

Förberedelser idag inför nästa helg! :D
Syster, svåger och systerdotter på väg hit och vi ska fixa så att så mycket som möjligt är klart tills på fredag :D
Ska bli riktigt kul! Både att förbereda och sen på fredag OCH lördag!
Blir en hel helg med jobb! Men hoppas att det ger in lite pengar ;)

Nästa vecka är ju kortvecka för barnen i skolan med...de går mån-ons sen är de långlediga!
Får se vad man ska hitta på då med dom...eller på torsdagen iaf sen på fredag hoppas jag på frukost på sängen och många paket och sen när vi fixat alla barn ska de iväg igen...Fabian över helgen och flickorna i en vecka...
Jag hade ju tänkt att fixa mer här hemma då nästa helg men kom ju på att jag har ju både födelsedag och JOBB så kommer inte hinna speciellt mycket här hemma då...

Jag ville helt enkelt bara säga att jag ser fram emot dagen och nästa vecka! :D
Tycker allt ska bli SKITKUL! :D

Nu ska jag ut med hundarna innan syster och alla kommer!
Ha en fortsatt trevlig helg! :)

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards