sussisviktblogg

Alla inlägg den 28 april 2014

Av Sussie - 28 april 2014 09:44

Helgen har varit UNDERBAR!!!
I lördags var syster, svåger och systerdotter här och vi jobbade järnet för att förbereda inför nästa helg! Så himla kul! :D
Emelie och Leffan myste med Leon och helt plötsligt börjar Leon GÅ! Utan att hålla sig i    min lilla bebis har blivit en stor pojke   
Jag trodde han skulle gå innan han blev 11 månader...men jag hade fel...han var 11 månader och EN dag när han tog sina första steg utan att hålla sig i...så så himla fel hade jag inte ändå ;p
Vi tog en promenad med alla barnen ner till Cloetta och köpte godis :p och sen stekte vi pannkakor så vi alla åt tillsammans innan de skulle åka hem...
Söndagen spenderade vi hemma hos dom istället...gud så fint väder det var och jag satt och glassade i solen hela dagen! <3

Idag var det dax för skola och dagis igen!
Moa lät på samma sätt som alltid när jag packade hennes matsäck..."Åh nej inte utflykt nu igen!" Hon tycker verkligen inte om dessa utflykter...förstår inte varför de måste ha utflykt varenda måndag :s skulle med tycka det blev lite tjatigt då kan jag erkänna...

Fabian var gladare däremot och frågade glatt om jag packat ner hans badkläder :) han ska ju till Simhallen varannan måndag med skolan och det  tycker han är skitkul! :D

Jag gick med Mira till dagis! Brukar ju oftast gubben göra men jag sa att idag kan jag gå med henne...
Pratade med en av fröknarna om att byta Miras lediga dag...hon är ju ledig varje fredag men nu ska det ju vara veckobyte fredagar så nu sker bytena på dagis så hon är hemma en annan dag på våra veckor istället :)
Så nu är det fixat med! :D

Denna vecka är en kortvecka för barnen...de går i skolan mån tis ons och sen är de lediga tor-sön...jätteskönt tycker barnen! :)
Så på torsdag hoppas jag på jättefint väder så man kan åka iväg och hitta på nåt med barnen...Mira ville sova över hos Stephanie då så ska prata med syster och se om det är möjligt att fixa..?

Emelie kom även med ett förslag om Leon födelsedagskalas...:)
Jaa så det skulle ju funka! Bara hoppas på fint väder med! :)

Jaja...ska ringa syster och tjuttra lite nu...
Herrå!!!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards