sussisviktblogg

Alla inlägg den 29 april 2014

Av Sussie - 29 april 2014 20:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sussie - 29 april 2014 20:08

Idag har jag fixat så Leon ska få ny säng :p
Men tills den nya sängen kommer har jag fått mecka med den han redan har...skruvade isär hela spjälsängen ikväll för att fixa iordning den från början!

I början hjälpte gubben till...eller han hjälpte till att skruva isär den...sen ringde hans mobil och sen fick jag göra resten själv för sen hade han ju lovat Fabian att spela en match på x-box (som vanligt). Tur man är händig och kan göra saker själv säger jag bara!!! ;)

Jag har nu iaf meckat och skruvat och fixat med spjälsängen så nu ska den förhoppningsvis hålla ihop ett tag till! :D
Sänkte även ner liggläget på sängen medan jag ändå var igång så han inte ska kunna klättra ur eller nåt sånt. Min lilla bebis är ju trots allt en rätt stor pojke nu så man måste börja tänka sig för ;)
Han är överallt och ingenstans på en och samma gång och man får hela tiden hålla koll på vad han har i händerna så han inte stoppar saker i munnen...UNGE! ;)

Jag missade ju ett viktigt datum...den 26/4
Då hade jag tänkt att skriva ett blogginlägg...tänkte på det den 25:e men så när den 26:e kom så hade jag så mycket annat för mig så jag glömde helt bort! :(
Men det kommer ett inlägg snart om denna dag..! Ni får helt enkelt låtsas att det är den 26/4 2014 då när den väl kommit in och ni läser den ;)

Nu ska jag se om deras match snart är klar...är den inte det kan jag ju börja skriva mitt inlägg...
Jag förstår verkligen inte vad det är som är så kul med tv-spel...massa pang pang och skit!
Barnen tappar sin fantasi...får de inte spela så har de ingen aning om vad de ska göra...usch nej jag är emot Tv-spel!
Super Mario kan jag tänka mig att spela...det gjorde ju jag som liten...men jag satt inte hela dagarna :s Det fick man inte på den tiden...nej fy! Bort med TV-spel! Barn ska använda sin fantasi! Punkt slut! :D

  

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards