sussisviktblogg

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Sussie - 7 maj 2014 21:11

Idag har jag inte haft en enda lugn stund! Hela dagen har jag jobbat stenhårt här hemma!
Igår rev jag ut ALLT från badrummet (inkl badkar) och totalstädade, rensade avlopp m.m Så nu är rören och golven rena där inne ;) jag fixade även Fabians rum, rensade ut och möblerade om...Fabian tyckte det blev JÄTTEFINT! och lovade att han skulle försöka hålla så fint nu :)
Sen kom Moa på besök och hon fick se rummet och hon bara stod och gapa haha!

Idag har jag fortsatt med städning/rensning...vårt sovrum, vardagsrum och hallen stod på listan idag...hallen har jag ett par saker till som ska fixas så är jag klar där :p vårt sovrum är klart! och jag blev såååå nöjd! :p
Vardagsrummet är klart men jag KANSKE ska fixa en sak till men det får vi se vad gubben tycker om :p

Iza (ena hunden) är ivägen hela hela tiden när jag styr så hon har varit nära på att hamna på blocket idag ;) SKITHUND!
Moa kom på besök även idag...hon frågade om hon fick sova hos oss inatt...vi fick förklara för henne att det är mammas vecka och att hon kommer till oss på fredag igen...
Sen i kväll var det så rusktigt väder och Moa kommer och säger att hon är genomblöt så jag tar fram nya kläder åt henne och sen säger jag åt henne att jag kör hem henne för jag måste ändå flytta bilen. Då blev hon glad! :)
När jag släppte av henne stod hon kvar och vinkade så länge hon kunde se mig...gulligt <3

I morron står flickornas rum på listan!
Jag ska totalrensa och ev möblera om...vi får se, måste kolla lite på vad det är vi ska ha därinne och sen fundera ut var det blir bäst att ha sakerna...jag ska även se om jag kan fixa en hörna åt Moa där hon kan ha sina saker ifred från Mira...

Känns så otroligt härligt att ÄNTLIGEN snart vara klar med ALLA rum i hela lägenheten! :p
Nästa vecka ska jag ner i källaren tänkte jag och börja storröjja där! :p SKITEN SKA BORT NU! :D
Fan så gött!
Men AAAAAJ!!! Jag har så jävla ont i ryggen! :(

I morron (eller på fredag) kommer en liten rundvandring (i bilder) hemma hos oss ;)

Ta hand om er alla underbara! <3


  

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards