sussisviktblogg

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Sussie - 12 maj 2014 18:09

Många gånger när man läser bloggar där folk skriver om deras liv vill de ofta att folk ska tro att ens liv är så himla mycket bättre än vad det kanske är...
Hur jobbigt det än är så skriver de nåt liknande med "åh vad jag är lycklig!".

Jag ska nu vara ärlig och säga att jag har haft motgångar nu ett tag. Igår mådde jag SKIT och låg i sängen och grubblade och ältade saker från förr...jag grät och mådde inte alls bra, sen somnade jag! Men NEJ det var inte jag och gubben som grälat utan detta handlade om något helt annat!
Man får må dåligt ibland! Det gör man! Inget att skämmas över!

Idag har jag varit lite osams med ett av barnen här hemma kan jag oxå vara ärlig och berätta! Men nu är det bra igen!
Förra veckan hade jag städvecka och jag är så glad över att lägenheten fortfarande ser bra ut :)
Jag tog precis en runda runt hela lägenheten med snabeldraken.
Riktigt stolt över att alla barnens rum fortfarande är jättefina! Fick säga åt tjejerna att plocka iordning sitt rum igår innan de skulle lägga sig men det gick snabbt så nu är det lika fint som när de kom hem i fredags :)

Idag skulle jag börjat med källaren men var sååå trött så sov en bra stund med Älsklingen medan ändå Leon oxå sov :p

Sen måste jag få skryta med min matlagning med...
Det är lika roligt varje gång när man hör barnens jubel när jag lagar mat: "JAAAA! Det här är min favoriträtt!" säger de varenda gång, vad jag än lagar...
Idag fick de potatis, köttbullar och gräddsås...barnen ÄLSKAR mina hemmagjorda köttbullar! :p
Det roliga är att jag har ju ingen aning om själv om de är goda, jag är ju vegetarian så jag har ingen aning om vad jag bjuder familjen på för mat :p
Men den enda slutsatsen man kan dra när man ser dom äta är att det måste vara gott!
Älsklingen har alltid sagt hur god mat jag gör...och varenda gång säger han "Det här är det godaste jag någonsin ätit!" och när jag säger att han säger så jämt så svarar han "men det här slår allt!" och så säger han med varje gång haha! Så jag vet inte hur det där går ihop riktigt hehe men kul att de gillar min mat iaf ;)
Leon mosar i sig han med! Han ÄLSKAR sin mammas mat ;p

Kanske är det så att hemligheten är: Min matlagning är gjord av KÄRLEK! ;)

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards