sussisviktblogg

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Sussie - 14 maj 2014 20:59

Nu är jag helt slut!
Ännu en dag som gått iett!

Började dagen med lite mys och kel med min älskade lilla son...när det var dax för en tupplur för honom fick Älsklingen äran att söva honom då han med ville sova en stund och jag gick ner i källaren och började STORRENSA!
Drog ut ALLT! Klarade till och med att dra ut den stora förbannade bokhyllan som stått där nere sen innan jag kom in i bilden och den ska nu kastas!
Den står kvar där nere i källaren än så länge då jag inte hunnit med idag att kasta den...men i morron ska jag ta tag i det! :)

När jag rensat hela källaren och kastat MASSOR gick jag upp för att ta fram allt som skulle bäras ner med...
Sen ställde jag mig och flyttade om det som skulle flyttas om i vardagsrummet...så nu är det KLART! :D


 

Nu ser det ut såhär hemma i mitt vardagsrum :)


Sen ställde jag mig och rensade ur klädkammaren samtidigt som jag lagade mat...efter maten var det DUSCHNING! Moa och Mira duschade och fixade sig för sängen och sen läste jag saga för dom och de somnade på nolltid idag med!
Sen kom jag på att jag glömt säga till gubben köpa frukt förut när han var i affären så jag sprang ner och handlade det!
Och när jag kom hem var jag sååå himla sötsugen så jag ställde mig och bakade en kladdkaka! :p
Den borde vara klar nu förresten så ska ta ut den nu!

Ska la välja film sen med då så älsklingen har nåt att se på medan jag sover i soffan ;)
Ha en trevlig kväll nu alla fina! :)

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards