sussisviktblogg

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Sussie - 21 maj 2014 21:58

...24 timmar per dygn räcker inte för mig :s
Idag skulle jag ju bakat! Jag skrev ut på facebook till och med att jag skulle BAKA! Men så hjälpte jag gubben att totalstäda alla burar med hans gnagare, sen var det ju fullt med sågspån i hela lägenheten efter det så dammsög hela hemmet, sen blev det en dusch och fixa sig för att gå och kolla på Moa i skolan som skulle uppträda...
Träffade SAAndra och Chrille där och stod och pratade :) 
Vi pratade även om att träffas nån dag och dricka lite och ha trevligt och det vore på tiden kanske...jag har inte lämnat bort Leon en enda natt sen han föddes och han blir ett år på söndag. Kan ju vara bra för både honom och mig att vara ifrån varandra lite...

 

Såhär såg jag ut idag...har ofta komplex för mitt häng som man fått...men som en vän på Facebook sa, jag har ju faktiskt haft en bebis där inne...och det är ju faktiskt sant! MEN med tanke på min lilla gravidmage som jag hade med Leon så kan jag nog knappast skylla på honom ;)
Nej det låter nog mycket mer trovärdigt att det är att jag faktiskt tappat 77 kg i vikt ;)


Vilket underbart väder det varit idag! Så himla skönt! Jag sa till gubben när vi gick till affären efter uppträdandet i skolan att nu skulle vi haft uteplats och sitta ute och äta...fasen vad man önskar det ibland!
Ikväll blev det tacos! Fabian var överlycklig! ;p

Nu sitter man här och har ångest över att jag inte hunnit baka :s men hur fasen ska jag få timmarna att räcka till???
Skulle behöva några timmar till varje dygn :s idag kanske typ bara 4 timmar extra, så jag skulle hinna baka mina bullar iaf och sen få sova lite...men jag är precis slut ikväll :s vill bara gå och lägga mig och sova!
Leon somnade som en stock efter maten...han har gått och gått och gått och gått nu idag...när vi var i skolan sprang han omkring hela hela tiden, till slut orkade han knappt hålla sig uppe haha! 
I affären träffade han sina systrar och då sprang han och lekte med dom med, det han orkade, benen vek sig på honom till slut haha!
Sen såg jag när vi åt att han var såååååå trött! Efter maten la sig Älsklingen med honom i sängen medan jag plockade bort från bordet, jag hann inte ens bli klar innan han kommer ut och säger att lillen sover....åh min lilla skrutt! <3

Nej jag orkar inte skriva mer...får skriva en annan dag!
Kram på er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards