sussisviktblogg

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Sussie - 9 juni 2014 21:39

Idag är det MÅNDAG!
Inte varit ett dugg nervös vilket jag annars är för såna här möten, men allt var bra ända tills jag såg att det bara var 45 min kvar...då började jag bli lite nervös hihi men allt gick jättebra! :)
Började med att åka för att träffa Linda på stan...gick och kollade i lite affärer och varit hos optikern och jag fick lite egentid! Var HELT barnfri för några timmar...kändes skönt men efter bara ett par timmar så kände jag att jag saknade min lilla Leon...men nyttigt för oss att vara lite ifrån varandra med...

Kollade på facebook och såg att Älsklingen lagt ut bilder på min lilla plutt så han hade det väldigt bra! De var ute och lekte och både Leon och hans syskon såg ut att trivas finfint! ;)
Men när jag väl kom hem sen var han väldigt mammig <3
Jag fick knappt göra nånting! Han skulle vara i min famn hela hela tiden...

Efter maten ikväll fick barnen varsin glass som vi hade lovat att de skulle få och medan de åt den dammsög jag hela lägenheten och städade av köket :)
Dammsuger varenda dag men det märx inte! :s förstår inte hur det kan bli så dant..? Men vi är en stor familj och vi har ju både hundar och katter så lite dant får man ju räkna med att det blir...och så FYRA barn och EN sambo ;) Vad mer kan man säga lixom..? HAHA! ;p

Mötet jag var på idag då...ja...som sagt det gick bra! :)
På måndag ska jag dit igen :) Känns hur bra som helst! :D Jag är superglad! :p

I morron hade jag planerat att slappa medan barnen är i skolan...men så ikväll fick jag "jobb", Lillasyster har satt mig i arbete och jag ska baka bullar åt henne...så det blir att gå upp i morron bitti och skicka iväg de stora barnen och sen baka, sen till bibblan och lämna tillbaka Moas bok som ska tillbaka, sen ringa tandläkaren åt Älsklingen som jag ska se till att han får sina tänder lagade och fina ;) och sen ska vi ringa lite andra samtal som är viktiga!
När Moa kommer hem från skolan åker vi och hämtar Fabian och sen åker vi till syster en sväng och leker lite :)

Hoppas på en kanondag i morron med :D
PÖSS!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards