sussisviktblogg

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Sussie - 12 juni 2014 21:06

I morse gick jag upp och fixade barnen inför skolavslutningen...
Fabian blev jättestilig! :) Honom fixade jag håret på och sen plockade fram kläder och han blev sååå fin! :)
Moa blev med JÄTTEFIN i sin klänning, igår kastade jag alla barnen i duschen och sen klippte jag naglarna, målade naglarna (både fötter och händer) på tjejerna och sen våfflade jag håret på dom...sen gick de och la sig...mycket senare än de ska men så blir det ibland...och sista dagen gör det inte så mycket om man ruckar på rutinerna tycker jag inte ;)

Moas vänner Lea och Freja kom förbi i morse och hämtade upp Moa...de var hur fina som helst alla tre :)
Så roligt att se alla så finklädda :)
Vi fixade oss oxå och gick bort till Moas skola för att kolla på avslutningsuppträdande :)
De första man sprang på var Sandra och Chrille :) stod och snackade lite med dom :) 
Sen blev det fika efteråt...bakade sockerkaka och chokladbollar som jag hade med mig :)

Hemma sen efter avslutningen har jag mått SKIT!
Gick och la mig en stund...haft en riktig SKITDAG!
Men så på eftermiddagen ringer mobilen...i morron ska jag på ytterligare ett möte och ev börja jobba på ett till jobb och få lite extrainkomst :D
Bara jag får in pengar känner jag! Jag är hur glad som helst! Så i morron när man lämnat barnen hos deras mamma blir det stan och lite jobbsnack! :D *wohooo*

Så den här dagen har verkligen bjudit på alla känslor som finns, jag har både skrattat, gråtit och varit förbannad...
Man har såna dagar ibland!

Var rädda om er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards