sussisviktblogg

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av Sussie - 15 juni 2014 21:45

Idag tog jag med mig familjen (den delen som är hemma denna vecka) och katterna och hundarna och åkte iväg till systers och svågers lägenhet...här ska vi nu bo i några dagar :D
När vi kom hit och hade packat in allt tog vi först en promenad för att kolla varifrån min buss går i morron bitti...sen till affären för att tanka på busskort och handla mat...hem och laga maten...vi åt ute i trädgården...SÅ JÄKLA HÄRLIGT!
Och hundarna kan få vara ute, de kan kissa om de behöver och allt är bara så jäkla underbart!
Hoppas på att vädret är fint i veckan med så jag kan vara ute mycket på eftermiddagarna :p

Men jag har märkt hur rastlös jag blivit på senaste tiden...hemma städar jag och plockar hela tiden och det tog kanske 5-10 min efter att jag kom hit så satte jag igång här med...inte så att det är stökigt eller så men jag plockar och fixar :p
Jag sa det till Emelie med att jag håller på att plocka hemma hos dom och det var ok sa hon :p
Så idag har jag plockat i köket, i morron blir det la barnrummet här nere som jag kommer plocka i...när jag kom in i Rasmus rum kände jag med hur det kliade i fingrarna och jag ville bara städa! :p
Men får la se om jag får lov att plocka där inne med innan jag åker hem ;)

Har även hunnit med att lekt bilförsäljare idag! :p
Och måste säga att jag är väldigt duktig på det jobbet ;)
Sålt svågerns bil idag! Skickar fakturan till dig sen Leffan ;)

JAG VILL BO HÄR!!!
Skulle vara så jäkla underbart att få bo såhär! Hus vore förståss ännu bättre men det lär ju dröja innan man kan få tag på ett sånt...

Nu är Älsklingen ute med hundarna sen när han kommer in skulle vi duscha sa vi och sen krypa ner i sängen...se om det är nån film på tv kanske som jag kan somna till ;)
I morron blir det att gå upp tidigt och åka iväg till sitt första arbetspass :p
Lite smånervös eller vad man ska säga att jag är...har ju aldrig jobbat med sånt här innan så jag vet ju inte vad som väntar mig :p
Men det ska la gå bra hoppas jag ;p

Hopp!
Säga åt Fabian att fixa sig för sängen med då...han får välja en film och lägga sig i Rasmus säng och kolla...
Ha de gött nu alla fina människor!
Kram på er!


Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards