sussisviktblogg

Alla inlägg den 20 juni 2014

Av Sussie - 20 juni 2014 12:36

Jisses vad tiden går snabbt! Det är redan MIDSOMMAR! Hur är det möjligt???
I alla fall...Nu har vi bott hemma hos syster i ungefär en vecka...idag ska vi åka hem och fira midsommar hemma hos grannarna :)
Ska bli väldigt trevligt! :)
Skönt att inte ha långt hem sen heller...så jag kan få ta mig en cider :p jag ska ju alltid köra annars men inte denna gång :p HÄRLIGT! :D

Får även hem tjejerna idag...vi funderar på att åka tillbaka hit på söndag och bo här i några dagar :)
På lördag ska dock min Teddy resa iväg :( Iza löper och Teddy är väldigt intresserad av henne men hon får ABSOLUT inte paras NU...hennes första löp...så pratat med min storasyster som ville ha Teddy några dagar nu när hon ändå har semester...sen när hon ska iväg kommer min lillasyster hem igen så då får Teddy bo med dom tills Iza slutat löpa...stackars Teddy...kommer sakna honom massor! Men får åka och hälsa på honom...han är ju inte så långt borta ändå :) och han kommer bli såååå bortskämd! På båda ställena så det kommer inte gå nån nöd på honom ;)

Nu har jag packat iordning lite på det vi ska ha med oss hem och jag har förberett för grillning ikväll :)
Snart är vi redo för att åka hem och fixa salladen jag ska ha med mig ikväll...ser fram emot kvällen :) ska bli trevligt...och himla gott att få slappa med en cider :p Självklart har jag även köpt på mig pepsi så jag har ikväll med :p

Nehe nu är gubben klar i duschen så nu ska jag packa iordning det sista och ta min sovande son och gå ut till bilen...
Ha nu en SUPERBRA MIDSOMMAR!!!
Många kramar till er! :)

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards