sussisviktblogg

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Sussie - 2 juli 2014 10:54

Regn regn regn...och så lite regn på det så har ju den typiska svenska sommaren...ja det är så det känns just nu...

I morse när jag vaknade och kollade ut såg det ju rätt skapligt ut ändå och jag hoppas på att vi kan få en fin dag idag utan en massa regn...

Annars då? Jo då...det går upp och ner skulle jag vilja säga...
Vi har ju lånat syrrans lägenhet i nästan 2 veckor och där mådde jag hur bra som helst! Nu är man hemma igen och då mår man la sådär...vissa dagar är bättre än andra och tvärt om...

Teddy har bott hos min storasyster i en vecka och nu är han hos min lillasyster och ska vara där tills Iza slutat löpa...vilket jag tror hon kommer göra snart! :) 
Vill ha hem min Boyboy nu ju...

I lördags var jag, gubben och Leon med syster, svåger och syskonbarnen i Sörping och på Smultronstället :p
JISSES vilka jävla glassar...men jag fick ingen dumping vilket jag brukar få av glass...åt väldigt försiktigt visserligen men skönt att jag slapp ändå :p
Sen åkte vi till min Bodda som jag varit vän med sen sjuan...vilket betyder 20 år...gammal börjar man bli ;s
Pratade om nästa barnmarknad som vi ska fixa med :D
Ser fram emot det! :D

Igår var en sån där dag då jag mådde SKIT!
Avskyr såna dagar...spyr på allt lixom...
Men sen tog jag tag i mig själv och städade lägenheten och när jag var klar mådde jag lite bättre iaf...men blää för såna dagar!

Nästa vecka ska jag ev jobba några dagar :) hoppas att det kommer att gå bra då jag ska få testa på mer assistentjobb...men jag SKA klara det! 
Har aldrig kunnat tänka mig såna jobb men vad fan...för det första...dessa människor är beroende av andra människor...om ingen vill hjälpa hur skulle de klara sig då? Och sen för det andra...det är ett jobb! Jag vill jobba!
Så vad fan det är ju bara att köra! :D

I morse gick Leon och jag upp och åt frukost, sen fick Leon bada en stund...sen bortsade vi tänderna och tog vi hans dagliga medicin och smörjde in honom enligt läkarens rekomendationer och sen tog jag även nagelklippning på honom medan jag ändå höll på med allting annat...sen fick Leon springa naken och vädra rumpen lite som han brukar få göra efter ett bad innan han fick på sig blöja och kläder...borstade även hans hår sådär fint så han blir sådär SUPERFIN! ;p
Så gulligt att se honom beundra sig själv i spegeln hihi <3
Nu är Leon redo att möta dagen! ;) Får vi se vad den har att bjuda på...

Ta hand om er alla där ute!
Kram på er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards