sussisviktblogg

Alla inlägg den 11 juli 2014

Av Sussie - 11 juli 2014 13:57

Jaha...då har ännu en vecka gått och idag ska barnen upp till sin mamma...
I onsdags kom Enzo hit och vi har varit hundvakt tills idag och nu har Linda och Niklas varit här och hämtat den lilla grisen...

Frågade om Linda hade lust att fixa till kaluffsen på mig och Leon och det gjorde hon så gärna! :)
Leon har fått kort och fint hår igen och slipper luggen i ögonen hela tiden och jag har klippt av mig massor med hår...men har ändå en hel del kvar...lustigt hur mycket hår man har egentligen haha! Papperskorgen blev typ full när jag samlade ihop håret på golvet efter min klippning men jag ändå långt ifrån kortklippt...
Sen slängde jag i en flaska färg med så nu sitter jag och väntar på att få skölja ur den för att se resultatet...väntar med spänning! :p

Man är alltid lite nervös när man färgar håret men för det mesta så blir det ju rätt ok...
Hoppas det blir ok även denna gång :p

Leons spjälsäng har jag fått ner i källaren nu i dagarna och fått iordning på vårt sovrum med :p
Kan komma bild på det senare...rätt nöjd är jag med det iaf :)
Leon sover jättebra i sin vanliga säng :) Han är vuxit väldigt snabbt nu bara tycker jag...han är ingen bebis längre utan en ganska stor pojke...han förstår vad man säger, även om han kanske inte vill låtsas om att han förstår eftersom han gör precis tvärt om mot vad man säger...men det är ju en sån där grej barn håller på med...testar gränser och lite så...

Annars rullar livet på rätt bra här! :)
Snart börjar jag jobba...har nästa vecka ledigt med sen är det slut på sommarlovet för min del ;)

Nej nu ska jag duscha ur färgen och fixa håret så får vi se om jag hinner att lägga ut en bild sen på resultatet ;p
Ta hand om varandra tills vi hörs igen!
Kram på er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards