sussisviktblogg

Alla inlägg den 23 juli 2014

Av Sussie - 23 juli 2014 14:46

VARMT!!!
Man går och flåsar och klagar på att det är varmt...ja det är hett! Svetten rinner! 
Jag ÄLSKAR värmen! :p
MEN! Att jobba i denna hetta är inget vidare...man känner sig såååå ofräsch! Men samtidigt -det är lika hett för oss alla...visst att de som är lediga kan sitta och göra ingenting i värmen medan en annan måste sköta jobbet men de som bara sitter och inte gör nåt vet ändå om att det är varmt och förhoppningsvis har lite förståelse för de som jobbar och att de svettas och inte ser direkt fräscha ut ;)


 

Här sitter jag svettig och ofräsch efter jobbet ;)


Fick gå hem lite tidigare idag...slutade redan vid 12.10 :p
Då hade jag gjort det som jag hade på mitt schema och de hade inget mer åt mig just idag så jag fick ta en kortdag idag :)

Jobbet går jättebra annars :)
Jag var lite nervös för hur jag skulle klara av det nu när man inte längre har nån att gå bredvid utan ska klara sig helt själv men det går jättebra! :)

Det var ju ett tag sen jag skrev blogg och skulle kunna skriva hur mycket som helst om vad vi gjort men ärligt talat så orkar jag inte :p
Jag mår hur bra som helst psykiskt nu när man har jobb och så men man känner ju i kroppen...kroppen är inte van vid att gå upp varenda morron och jobba...jag går en hel del i jobbet och det är jag ju inte riktigt van vid heller...inte på det här sättet iaf...man går ju hela dagarna...sitter inte ner nånting mer än när man äter...
Men jag bara hoppas att jag kan få nåt jobb sen efter sommaren med för gud så skönt det är! :)
Och att åka buss till och från jobbet är inte så farligt heller faktiskt :) det går väldigt bra tycker jag :)
Skulle ju vara smidigt att åka bil men parkeringen skulle ju kosta alldeles för mycket så det skulle ju inte funka...nej buss får det bli och det funkar som sagt bra :)

Nu blir det att planera för nästkommande månad...räkningar ska snart betalas och månadsmatsedel måste skrivas och inköpslista för veckohandling ska skrivas!
Ta hand om er!
Puss och kram

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards