sussisviktblogg

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Sussie - 13 augusti 2014 18:48

Trött jag är!
Känns som att jag jobbar JÄMT! Kollar man i min kalender på mobilen så är den fullproppad av arbetstider!
Känns skönt på ett sätt, men känns som att jag aldrig är hemma och att jag missar så mycket med Leon...

Idag hade jag sovmorron! :p Skönt som fasen! :p
Igår såg jag och gubben en skräckfilm...bläää! Den var otäck! Jag låg i gubbens knä och kollade mellan fingrarna hela tiden...fy den var otäck! :s
Så när filmen var slut sa jag att "Du får INTE gå ut med hundarna nu!". Hundarna hade varit ute lite tidigare på kvällen så det var ju inte så att de fick lägga sig kissnödiga precis...men vi brukar kissa dom precis innan vi ska sova...men jag vågade inte vara ensam efter att ha sett det är äckliga :p

Idag när jag kom hem från jobbet gick vi ner till affären och handlade lite och så ställde jag mig och gjorde min populära veg. lasagne :p
Sån där farligt god mat som man gärna äter lite för mycket av och så får man (som jag även fick idag) DUMPING!
Så fort dumpingen släppt ska jag dammsuga!
Leon har visst hittat nån toarulle och det ligger små små pappersbitar över hela köksgolvet :s UNGE!
Så det är bara att dammsuga!

Sen måste jag berätta hur duktig jag är!
Jag har dragit ner MASSOR på mitt pepsidrickande!
Till och med i förrgår gick det åt 3-4 1,5 litersflaskor OM DAGEN för oss (mig och gubben), men från och med igår så har det bara gått åt EN och då från igår morse tills NU kl 19.00 dagen efter :D
DET NI! Inte illa va? :D

Nej gud så trött jag blev!
Hoppas jag orkar städa lite nu innan jag somnar...
Leon badar och sen ska han fixa sig för sängen...i morron är det dagis! Fabian börjar skolan igen i morron :D ÄNTLIGEN kan man få in rutiner igen! :D

Jag får skriva mer en annan dag!
Hänt massor men varken orkar eller hinner skriva nu...får se om jag kan sätta mig senare sen och skriva lite mer :)
Ta hand om er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards