sussisviktblogg

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Sussie - 15 augusti 2014 22:38

Idag var sista dagen på mitt sommarvik...men jag ska jobba helgen oxå men det ser jag som jobb och inte sommarvik ;)
Det är ju inte på hennes schema jag jobbar när jag jobbar helg så då blir det mer riktigt jobb när man jobbar på "eget schema" ;)

Kändes tungt att lämna ifrån sig nycklar och allt idag när man gick hem från jobbet :/ jag trivs ju bra på jobbet...men får se om jag kan få fortsätta lite som inhoppare eller nåt iaf :)
Men så ringde min mobil i eftermiddag med och det var ju från jobbet där jag var på anställningsintervju förra lördagen...han vill anställa mig som timvikarie :D
Så nu ska jag få testa på hur det är att jobba som personlig assistent med :D spännande, nervöst och lite skrämmande på samma gång ;p men jag hoppas jag ska klara det fint och att jag ska trivas i gänget och att de kommer att trivas med mig :)

I morron bitti tar jag bussen till jobbet, sen kommer nån (mamma eller Leffan) och hämtar mig då de oxå åkt hem till mig och hämtat gubben, sonen och hundarna...sen ska vi till syster så att jag får fixa till mig lite innan man ska åka till pappa på kalas...innan ska jag även möta upp Linda så hon får ta mina vilddjur ;)
Morrondagen kommer att gå iett! Men hoppas den går som jag planerat nu...pratat med gubben med om hur dagen ska se ut och hoppas han sköter sig och planerna så inget blir fel ;)

Nu ska jag när som helst krypa ner i min säng...tror jag packat ner allt inför i morron...utom smink men det måste jag ju ha i morron bitti så får packa ner det i morron...

Ta hand om varandra!
Kram på er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards