sussisviktblogg

Alla inlägg den 8 september 2014

Av Sussie - 8 september 2014 20:36

Igår tyckte jag att Leon kändes väldigt varm...misstänkte att han kunde ha lite feber...men han var pigg och glad hela dagen men så på kvällen ville han inte äta något och sen blev han jättegnällig och slö och helt glansig i ögonen och JÄTTEVARM!
Jag la honom i min famn i soffan och han somnade väldigt snabbt...han har fått ligga hos oss inatt <3
I morse fick jag en chock när jag vaknade och gick upp för att kissa och kollade på klockan...10:38! 
Jisses vilken sovmorron! Och Leon har sovit som en stock!
Men då gick Leon och jag upp iaf...

På dagen har han varit väldigt trött och gnällig men så efter att han sovit middag mådde han bättre och han var ganska pigg och glad...
Nu har jag precis sövt honom för natten och jag hoppas han sover hela natten och han är den där pigga och glada Leon i morron igen <3

Själv mår jag la lite sisodär...ingen ork, trött, illamående, yr och lite så...men det är nog massa brister på vitaminer...
Ringde VC idag och bad dom kolla mig men det enda de kan kolla är blodtryck säger de...mina värden kollar de inte om jag inte är sjuk..? :s vad fan är det för jävla svar då???
Jag känner ju själv att jag saknar massa, det enda är att jag måste få veta vad! Men nope! Det enda är blodtrycket och det ska de kolla på torsdag!

Ikväll har jag börjat nysa och jag känner mig lite tjock i halsen så vet inte om jag har en förkylning på G...
Men hoppas det snabbt går över isf...
Nu börjar snart ett nytt avsnitt av "Det okända" :p då ska jag och gubben bänka oss framför TV:n och bara slappa och njuta av lugnet :)

Ska gå och ta på mig mina pyjamasbyxor och ett av mina gamla nattlinnen som jag har kvar sen innan jag opererades (med andra ord VÄLDIGT STORT!), men gud så skönt det är att ha på sig och bara mysa! :p

Ta hand om er och missa nu inte "Det okända"! :p
Puss och kram

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards