sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2014

Dax för uppdatering...

Av Sussie - 15 oktober 2014 19:49

...förr skrev jag MINST en gång om dagen i bloggen...ibland kunde det bli 3-5 inlägg på en dag...men nu har jag verkligen inte tid med det längre...jag tänker ofta "Fasen jag måste uppdatera min blogg" men jag kommer lixom aldrig till skott! Jag har för mycket annat att göra hela tiden...

Nu har jag sett till att jag kommer ha ännu mindre tid för bloggen ;)
Nu en tid fram över kommer det vara massa spring till "läkare" och såna saker...
Har just fått reda på att jag har STORA brister av vitaminer...jag har slarvat med mina vitanminer som jag ska äta efter min GBP-operation och nu får jag stå mitt kast...idag har jag hämtat ut 3 recept, i måndags hämtade jag ett och på måndag ska jag hämta ut ett till...så nu har jag fyllt upp dosetten igen och det är en jäkla massa tabletter i den som ska intas varenda dag! :s
Hoppas mina värden blir bättre så småningom...

Men nu har jag ju iaf fått veta varför jag är så trött hela tiden...
Järnbrist så det står härliga till och även en massa andra vitaminer som sagt...

Hormoner...ja vad säger man...det hör väl till ;)
Ena sekunden är man glad, PANG säger det så blir man jättearg och sen tjuter för minsta lilla...illamåendet har börjat avta men usch så illa jag mått!
Haft problem med blodtrycksfall med...så fort jag ställer mig upp så swishar det till i huvet och jag ser bara svart och en massa stjärnor...
Ja jag har haft det lite jobbigt ett tag med hälsan...men nu som sagt hoppas jag på att det är på bättringsvägen :)

Förra veckan var jag på sjukan och gjorde UL...allt ser bra ut :D
Ja just det! För er som inte förstått...jag väntar BEBIS! :p
Min Leon ska bli storebror!!! <3

Vi har valt att INTE berätta för barnen än...dröjer väl inte länge förrän de vet men jag skulle uppskatta om VI får berätta det själva för dom och ingen annan!
Jag tycker att det gör inget om vi väntar ett tag till innan barnen får veta...annars blir deras väntan så lång...bättre att vänta så länge man kan...

Saknar min Teddy med...Iza löper och Teddy bor då tillfälligt hos våra vänner Ann och Johan...de har förälskat sig i honom och vill nära på inte lämna tillbaka honom till mig ;( jag förstår dom...han är så himla UNDERBAR!!! :p
Hoppas på att vi kan ta tillbaka honom snart...så tomt här utan min lilla Boyboy..!
Jag vet att han har det jättebra hos Ann och Johan...så jag behöver inte oroa mig för att han missköts eller vantrivs på något sätt! Och det känns så himla bra! :)

Nu ska jag tända lite ljus, krypa ner i soffan och kolla på "Efterlyst" tillsammans med min sambo...och förståss vänta på att min mat blir färdig...man får ju såna lustiga sug när man är på smällen ;)

Ta hand om er nu alla fina människor!
Puss och kram på er!

 
 
Ingen bild

Ann

15 oktober 2014 23:02

Så söt som Leon är så kommer de va en prins till eller en vacker prinsessa som kommer sen😃
Teddy kan nog komma hem på fredag?
Även om jag inte vill lämna tillbaka nallebjörnen 💕😉

Sussie

16 oktober 2014 13:11

Hihi jag hoppas att nästa bebis blir lika fin och underbar som min tidigare ;p
Vi ses i helgen så får vi se om Iza slutat löpa så vi kan ta tillbaka min lilla Teddybjörn

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards