sussisviktblogg

Alla inlägg den 1 november 2014

Av Sussie - 1 november 2014 13:28

Idag är det lördagen den 1 november 2014...vilket för mig betyder att jag går in i vecka 18 <3
Tiden springer iväg och snart har jag gått halvvägs...skrämmande vad tiden går fort :s
Gubben har nära på panik när jag säger att jag är i gravidmånad 5..."TYST!" säger han...HAHA! Och sen fortsätter han "du är bara i första månaden..."

Jag jobbar rätt så mycket...denna vecka har jag även fått hoppa in på jobbet där jag jobbade i somras så har blivit lite extra :) 
Barnen har jag knappt sett på hela veckan då de kom på fredagen och då jobbade jag kväll...sen jobbade jag hela helgen och ledig måndag sen jobbade jag tisdag-torsdag och då hade jag planerat för värsta myskvällen för jag var ledig på fredagen och då ska de ju även till sin mamma igen så då då blev det mys med tacos (jag hade tänkt pizza men tjejerna ville hellre ha tacos och det äter Leon bättre av med så gärna för mig tänkte jag och tjejerna ville hjälpa till att skära grönsaker), sen fick de även varsin peng som de fick handla godis för...de plockade lösgodis och det uppskattar de verkligen när de får plocka själva :) och så såg vi film och julmust till det!
Så det var en riktig myskväll :)
Alla barnen skötte sig jättebra och det blev en toppenkväll! :)

Idag ska vi åka till min syster och lämna av mitt lilla busfrö så han ska få busa av sig med sin moster, morbror Leffan och kusinerna medan jag och gubben ska på bio och ut och äta tillsammans med Linda och Niklas :)
Så blir en liten dubbeldejt/pardejt idag :D

Håret är plattat och jag ska snart sminka mig sen är jag redo! Men så ska Leons väska packas och Leon ska fixas och kanske få nåt i magen med innan vi åker...
Blir lite stressigt nu när man inte har nån bil heller :( 
Bläää avskyr bussar när man ska iväg såhär...men vad gör man..?

Nej bäst att jag sätter igång nu...
Ha en UNDERBAR lördag alla!
Puss och kram på er! <3


Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards