sussisviktblogg

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Sussie - 7 januari 2015 22:11

Igår fick jag ett sms från  min syster att jag var tvungen att jobba några timmar idag...jag var den enda som skrivit upp mig att jag kunde och det var bara 7-12 så det var ju inga problem...klart jag jobbar! :)

Efter jobbet blev det att skynda sig på hem för att kolla så gubben hunnit städa iordning lite ;)
Vi städade endel igår med men Leon har blivit väldigt duktig på att sprida omkring sina leksaker så jag ville ändå hinna hjälpa honom med det sista innan hans syster skulle komma på besök :)
Märkte att Roger tyckte det var jätteroligt att hon kom idag :) jag hoppas det inte ska behöva gå lika lång tid igen innan vi kan träffa hans syskon igen :) Måste försöka skaffa mig en bil med så vi kan ta oss nånstans och hälsa på folk med!

Leon fick för sig igår kväll att han inte skulle sova...han var HYSTERISK!
Jag mådde inte bra igår heller som ni vet och jag höll på att gå sönder helt och hållet :(
Vet inte varför han har börjat sådär...han har aldrig varit några problem att lägga förut...
Ikväll höll han på en del med...vi försökte söva honom ett par gånger men han bara skrek så jag sa till Roger att vi får låtsas gå och sova vi med...vi släckte ner i lägenheten efter att vi fått alla andra barn i säng och så gick vi och la oss...han bökade omkring endel och försökte busa med både mig och sin pappa, han låg även och småsparkade mig i magen...men så till slut somnade han...

I morron kommer min LINDA! :D
Hon ska få bli mitt smakråd iaf...jag ska säga till henne hur jag tänkt göra om i lägenheten och så ska hon få säga vad hon tycker om det...

På lördag går jag in i vecka 28 vilket betyder att jag inte har så himla många veckor kvar :s
Börjar känna mig lite stressad för att hinna bli klar tills bebis kommer...måste börja leta det som saknas med...det är inte så mycket jag behöver men lite saker är det ju ändå...kul att få shoppa lite till bebis :p

Nu väntar jag på gubben som fick springa ner och hänga upp i tvättstugan :)
Jag var nere förut 2 svängar och så fick han springa ner nu för att hänga upp...när han kommer in ska vi se klart filmen vi påbörjade att se igår som vi inte fick se klart tack vare en övertrött och trotsig son ;)

Ta hand om varandra!
Kram och puss!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards