sussisviktblogg

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Sussie - 8 januari 2015 20:50

Idag började skolor och dagis igen för våra barn...ärligt talat -SÅÅÅ SKÖNT!
Äntligen kommer de in i deras vanliga rutiner igen!
Har till och med lyckats söva Leon ikväll redan vid 20:30...målet är ju att komma in i hans riktiga rutiner som är att han ska i säng mellan 19-19,30 om kvällarna...men kommer nog sen när han kommit in i det på riktigt sen :)

Leon blev lite ledsen idag när jag skulle lämna honom på dagis :( usch det skär så i mammahjärtat när ens älskling gråter och sträcker armarna mot en och ropar "mamma"...det är inget kul att bara vända sig om och gå då :(
Men jag sa till Mira att hon kanske får hjälpa fröknarna lite med Leon sen när jag gått men när jag kom för att hämta igen så frågade jag hur det gått och han hade ju blivit tyst ganska direkt och suttit i frökens knä ett tag och sen gått för att hämta leksaker...så det hade gått JÄTTEBRA! :)

Linda och Enzo kom till oss idag med :D
Vi har pratat, planerat, diskuterat och skrattat...fixat rentvätten som vi tvättade inatt med! Så nu är all tvätt inlagd...UNDERBART! :p
Vi lagade mat med...asgott blev det! :p
Och hela dagen har Enzo, Teddy och Iza lekt och myst med varandra <3

Nu har jag fått alla barnen i säng som sagt...Tjejerna sover/ser film...sa att de får se en liten stund idag så ska snart stänga av...annars brukar de inte få se film när de ska sova när det är skola dagen efter men jag orkade inte sätta mig och läsa för dom ikväll så en stund får de se film sa jag...hoppas de somnat!
Fabian ser med på film...han får se lite längre än tjejerna men han måste snart med stänga av för han somnar sällan till film :s

Själv fick jag sånt sug när jag sövde Leon efter potatis, gräddfil och gräslök...sånt där gravidsug jag har :p så så fort Leon somnat ställde jag mig och skalade några potatisar :p 
Hoppas de är klara nu när som för nu är jag hungrig! Eller bebis som jag brukar skylla på är hungrig ;)

Ha de nu bra alla mina gulliga läsare!
Puss och kram på er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards