sussisviktblogg

Alla inlägg den 26 januari 2015

Av Sussie - 26 januari 2015 20:30

Måndag idag!
Denna vecka har vi bara Fabian och Leon hemma...tjejerna är hos sin mamma och kommer hem på fredag igen. 
Jag har jobbar idag! I morse mötte jag upp en tjej och köpte en amningskudde till min lilla bebis som faktiskt snart kommer att titta ut ;)
Jag börjar känna av lite små besvär när jag jobbar nu...ont i ryggen och magen är inte jätteivägen men lite smått sådär om man säger så...jag är ganska andfådd när jag jobbar och det börjar bli lite jobbigt faktiskt! :( men jag ska kämpa på ett tag till tänkte jag :)

Vi var på apoteket en sväng idag med min brukare och då passade jag på att hämta ut en babybox där...var så himla roligt när jag hämtade ut såna med Leon...men den här boxen var inget rolig alls :( Himla besviken blev jag :(

Vi letar fortfarande nytt boende...jag har funderingar på att vidta extrema åtgärder för att jag vantrivs så mycket här :( Men jag vet inte än om jag genomför dom helt men vi pratar om det här hemma iaf...så vi får se hur det blir...
Men jag känner att jag MÅSTE få må bra! Jag mår så dåligt i den här lägenheten och det mår ingen bra av då mitt humör blir därefter med...

Nu ska jag sätta mig och se på TV...Gubben har precis fått hem en massa nya fiskar som han är sååå nöjd med :p
Så antar att jag får kolla på "Det okända" ensam ikväll för han kommer kolla i akvariet istället ;)

Ta hand om er nu!
Kram och puss!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards