sussisviktblogg

Alla inlägg den 7 april 2015

Av Sussie - 7 april 2015 13:40

...idag är det 3 dagar kvar till BF...jag känner av sammandragningar och ibland är de kraftigare än andra men det är inte mer än så...jäkla skit!
Jag tyckte tiden gick så fort i början men nu...fasen vad långsamt det går...med Leon hade jag det inte såhär jobbigt...då tyckte jag tiden gick fortare på slutet än under första delen av graviditeten...men nu vill jag bara bli av med magen...vill kunna ha normala kläder på mig igen...går alltid i mysbyxor nu och har knappt några tröjor att använda då alla är för små...eller de blir för korta pga min stora mage :s

 

Den här bilden togs för några dagar sedan...


Igår var det sååå underbart väder så vi gick ut hela familjen (gubbe, son och hundar) och lekte i lekparken och hundarna sparkade boll :)

Här är några bilder från vår lilla lekstund:

       

Teddy är nyklippt sen en vecka tillbaka <3 såå fin min lilla Boyboy!
Iza är vår vackra schäfer <3

Idag efter frukost gick Roger ut med hundarna på morronsvängen och sen när han kom tillbaka stod Leon och väntade på balkongen med ytterkläder på sig och hinken i handen och väntade på sin pappa som lovat honom ta med honom ut till lekparken så mamma fick städa här hemma...
Leon har fått för sig att hälla ut sin dryck i flaskan på golvet överallt och hans rum vet jag inte hur det såg ut på golvet så nu har jag dammsugit och skurat golven i hela lägenheten, förutom i Fabians rum för där kommer man inte in...förstår inte varför han ska ha det så stökigt.

Men så skönt att fått lite fint här hemma igen...jag har varit väldigt lat nu de senaste två veckorna tror jag...inte orkat städa och hålla på...så när jag väl tar tag i det så känns det sååååå bra! :D

Nu kom min karl hem från sitt ärende...ska gå och prata med honom lite :)
Ta hand om er!
Puss och kram


Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards