sussisviktblogg

Alla inlägg den 22 april 2015

Av Sussie - 22 april 2015 21:33

UNDERBART väder har det varit idag med! 
Både igår och idag har det varit helt fantastiskt och jag har varit ute massor! :p

Idag när vi hämtat Leon på dagis vilket vi gör kl 13 så gick vi ett varv med hundarna och sen stannade vi vid affären och köpte glass och dricka och satte oss utanför och tog en liten fika...sen gick vi hemåt och lämnade in hundarna men fortsatte vara ute och lekte med Leon i lekparken...sen till skolan för utvecklingssamtal med Moa...Leon och jag lekte utanför på skolgården under tiden :)
Sen efter det gick vi och köpte pizza för jag inte orkade laga nån mat idag...när vi ätit var kl 18 så dax att slänga Leon i ett bad och sen fixade jag honom för sängen och han fick se på "Djungelboken" som han ÄLSKAR!!! <3

Jag hade ett långt telefonsamtal med min mamma och efter det var det dax att söva Leon...
Lite har det tryckt på idag...men det är inget speciellt utan såhär har det tryckt på de senaste veckorna...kanske till och med senaste månaden...
Jag räknar med att det inte kommer hända nånting innan lördag :(
Jag vill inte bli igångsatt...det skrämmer mig lite...FY!

Tänkt mycket på igångsättningen och jag tycker verkigen inte om tanken på det...jag HOPPAS SÅÅÅÅ att det ska komma igång av sig själv! Och helst ska bebis vara ute SENAST i morrron (torsdag) så jag kan vara med på lördag..! Jag vill så gärna!!!

Nu ska jag och gubben se film...
Ta hand om varandra!
Puss och kram

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards