sussisviktblogg

Alla inlägg den 2 juli 2015

Av Sussie - 2 juli 2015 13:09

Igår färgade jag håret...började med att färga underhåret mörkbrunt...sen blekte jag överhåret för att sen lägga i röda slingor hade jag tänkt...men den tanken var ju inte sådär den bästa...jag har ALDRIG blivit så missnöjd nån gång när jag färgat håret...så var bara gå ner till affären det första jag gjorde idag och köpa ny blondering...så nu är jag blond men lite röda nyanser i på sina ställen :p det blev iaf mycket bättre än innan och jag är nöjd faktiskt! :D

 


Dagarna går och i morron kommer barnen hem igen...
På lördag är det sommarfest hemma hos pappa och på söndag börjar jag jobba :D skönt faktiskt :)


Myst med mina barn idag...både Leon och Evelina...de är såååå mysiga <3

Se här:


   

     


Och jag är fortfarande lika jäkla nöjd med mina tatueringar :p


   

Se så tjusigt <3


Nej om jag ska försöka fixa lite medan Leon sover och Evelina är nöjd på babygymet...så nöjd så hon faktiskt somnat hon med <3
Ta hand om er!
Puss och kram

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards