sussisviktblogg

Alla inlägg den 25 juli 2015

Av Sussie - 25 juli 2015 00:10

Jaha...ännu en fredag som jag sitter ensam hemma för att gubben är ute med sina kompisar...
Kul för honom att han är ute och roar sig och jag ska la inte klaga på ensamheten för mycket för ibland är det rätt skönt att få vara lite själv med...
Och ikväll har jag inte varit själv länge eftersom Leon var rätt svårsövd och somnade sent...

Hade Ann Johan och Neo här förut...lika trevligt som alltid förståss! :)
Idag frågade jag Ann om hon ville ta med kameran och ta lite fina kort på Leon och Evelina...jag fick med vara med på lite kort och för en gångs skull blev jag väldigt nöjd med mig själv på bild :p
Jag kommer lägga ut bilderna här senare men inte idag...Kanske i morron eller på söndag om jag hinner med...

I morron bitti börjar man jobba kl 7...men slutar 12 så är ju inte jättelänge jag jobbar direkt ;)
Man kommer hem tidigt och man hinner med att göra lite annat med...sånt gillar jag! :p

På måndag fyller min sambo år och eftersom jag jobbar då plus att Evelina ska till BVC så vet jag inte om vi hinner med nåt speciellt annars så jag tänkte att vi ska hitta på nåt i helgen och fira honom lite genom att kanske gå ut och äta eller hitta på nåt litet av nåt slag...vet inte riktigt vad än bara...
Söndag jobbar jag med...men då kvällen så då kan jag göra nånting under dagen kanske...om jag orkar ;)

Nästa vecka är det mycket jobb oxå...de dagarna jag inte jobbar är det annat som är inplanerat så denna vecka kommer bara säga SWICH!

Nej fan jag måste ta och krypa ner här nu...snart ska man ju upp igen!
Sov gott!
Puss och kram och trevlig helg!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards