sussisviktblogg

Alla inlägg den 12 februari 2016

Av Sussie - 12 februari 2016 18:44

Tänk om alla dagar vore som denna...

Medan barnen var i skolan idag och jag bara hade mina två minsta hemma så fick jag städa iordning lite...så lägenheten ser skapligare ut än innan iaf ;) Jag har fått plocka iordning och dammsugit av och lite så iaf...

Vi har myst en massa med på förmiddagen...


Sen kom tjejerna hem...Moa gick till en kompis men jag sa att hon skulle vara hemma till kl 16 för att vi skulle ner och handla och så sa jag att om jag redan gått till affären så sätter jag en lapp på dörren så får hon gå dit själv.
Så när Fabian kom hem från skolan gick jag ner med både Mira, Fabian, Leon och Evelina...de fick veckopeng och handlade lösgodis, när vi plockat godis och handlade annat kom även Moa och hon ville med plocka sitt godis.

Sen hem och lagade mat...Moa hjälpte mig och Mira sprang till en kompis...även hon var duktig ikväll, jag sa att hon skulle vara hemma SENAST kl 18 och hon var hemma kl 17,50.
Så ikväll har vi haft tacomys och nu snart är det dax för "Fångarna på fortet" och godismys...
Medan jag plockade undan maten lekte Moa Mira Leon och Evelina tillsammans hur snällt som helst! :)
Tänk om alla dagar kunde vara som denna...vad härligt det skulle vara!

Gubben jobbar 7-22 så hela långa dagen är han borta och jag är ensam med alla barnen...men det har gått hur bra som helst! :)

I helgen är det min tur..! I morron jobbar jag 7-22 och söndag 7-17 så jag vet vad jag gör i helgen...
Hoppas barnen är lika snälla mot sin pappa i helgen som de varit mot mig idag!
Allt blir så mycket enklare då!

Nu ska jag sätta mig och göra läxor med Moa så de är klara så hon slipper det nästa vecka...sen är det dax att
byta till pyjamas på alla barnen och sen TV:MYS!

Puss och kram på er och ta hand om varandra!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards