sussisviktblogg

Alla inlägg den 1 november 2016

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!
Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :p
Tycker själv att det blev jättebra! :p

       


Sen satte jag upp en väggtext i hallen som jag funderat på var jag skulle sätta men blev väldigt nöjd med det med :p

 


 Dagen har varit hur bra som helst! Gubben har jobbat från i morse (slutar  ikväll) och jag har varit ensam med alla fem barnen...de har varit jättesnälla hela dagen och jag har fått hur mycket som helst gjort :p
ÄLSKAR såna här dagar!

Tjejerna skulle iväg med deras mamma och mormor ikväll och jag lovade att de skulle ha ätit innan de skulle iväg och eftersom jag inte kan sluta jobba när jag är igång så blev det att beställa pizza :p

Tyckte även att barnen förtjänat det efter en så bra dag :D

 

Stora flickan och hennes kompis gick iväg och hämtade maten medan jag dukade bordet och gjorde lite mysigt :p
Grabben är kvar än...han sitter och spelar X-box one med sin lillebror <3 men snart ska han med gå upp till sin mamma..! Då blir det att försöka få pojken i säng...minstingen ligger redan i sin säng...

I morron ska sambon och jag åka och köpa möbler till barnen! :D *wohoo*
Sen blir det hem och ev börja fixa lite, ev ska vi ut och äta och se en bio sa vi men får se om jag kan släppa jobbet här hemma ;p
Tycker det är så fruktansvärt roligt att fixa och göra fint så jag kan ju inte sluta! Jag vill helst inte sova heller utan bara fortsätta...ligger och tänker på vad jag ska göra nästa gång jag får tillfälle att få ta tag i det igen :p

Nu har jag visat jobbet jag gjort hittills...om ett par dagar ska allt vara klart (förhoppningsvis) och då hoppas jag att få lite tid att lägga ut fler bilder :p

Ta hand om varandra!
Puss och kram!


Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards