sussisviktblogg

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Sussie - 6 juni 2014 17:45

Fredag igen!
Fredag = "Bytesdag"

Idag kom flickorna hem igen efter en vecka hos sin mamma...
Moa blev jätteglad när hon kom hem och jag visade 2 nya plagg hon fått från "moster" Emelie :)
Klänningen satte hon på sig DIREKT! :) Hon tyckte hon blev jättefin! Och hon ÄLSKAR DEN! :)
Och självklart blev hon JÄTTEFIN! Moa är en väldigt vacker flicka <3
Mira blev lite besviken att hon inte hade fått nåt men jag sa att när jag var på stan sist så handlade ju jag en jättefin klänning till henne och då fick inte Moa nånting...då flinade hon lite och så var allting bra igen! :)

Moa har även provat klänningen som jag tänkt att hon ska ha på sin skolavslutning...förra året var den aningen tajt på henne så jag var orolig att den skulle vara för liten nu men hon har ju inte gått upp i vikt det senaste året men blivit längre så jag tänkte "Vi testar!" och den satt jättebra på henne nu :)
Och jättefin blev hon i den :)
Jag ser verkligen fram emot onsdag eftermiddag och torsdag morron då jag får fixa barnen inför skolavslutning :)
Mira har redan gått på sommarlov från dagis, Leon ska gå mån, ons, fre nästa vecka och kolla in dagis lite innan han med får sommarlov :)
Fabian ha jag med valt ut kläder till...han var lite såndär "Jag behöver inte vara fin på avslutningen det skiter jag i!" men klart han ska se lite finare ut han med när man ska sluta skolan så har tagit fram lite kläder till honom med :) Och sen fixa lite med håret så blir han jättesnygg med ;)

Min lilla son är överallt och ingenstans på en och samma gång här nu så måste ta hand om honom här nu...
Ta hand om er!
Kram!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards