sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

Torsdag

Av Sussie - 18 augusti 2011 09:18

Hade satt klockan på 6 i morse för att hinna känna efter hur jag mådde idag innan man skulle till jobbet...
Redan när jag vaknade kände jag av yrseln...snoozade en stund men kände varenda gång klockan ringde hur det snurrade i huvet på mig...
Gick upp på toaletten och då snurrade det MASSOR!!!


Försökte ringa jobbet och säga att jag blir hemma idag med...men "växeln" funkade inte och när jag försökte på direktnumret till chefen tryckte han bort mig så antar han satt i möte eller så...annars är det nåt fel på telefonerna idag...
Hur fasen gör jag nu då tänkte jag...
Försökte ringa från 06:00-08:15 utan att få tag på nån...så jag startade datorn och skickade ett mail till chefen...vad ska jag göra menar jag???
Jag kan inte nå dom och jag måste kontakta dom och säga att jag inte kommer...
Skickade även ett sms till Mange (som har barn med min syster) och frågade om han kunde säga till chefen att jag skickat mail till honom.
Så får se om det räcker...gjort vad jag kunnat iaf!


Pratade med mamma en sväng på morronen och sa hur yr jag var...hon sa att jag ska ringa VC och komma dit på en kontroll och provtagning...
Det är ju bara denna vecka jag varit yr, annars mår jag ju bra så jag tror det kan bero på att jag har haft såna kraftiga blödningar denna vecka...och jag äter inga järntabletter...kan det vara därför jag blir så yr???


Men i morron ska jag jobba iaf...hur jag än mår! Det är sista dagen och jag har MASSOR att göra!
Ville gå dit idag med egentligen men kanske är bäst att vila huvet lite tänkte jag..?

Nu ska jag äta upp min frukost och få i mig mina morgontabletter!

Hoppas ni har det bra iaf och är friska och krya!
Kram på er!   

 
 
Ingen bild

Tagge

18 augusti 2011 09:44

Jobbigt det där att du blir yr "mer än vanligt" ;-) hoppas det blir bra. :-) Men med mig är det bara bra. Kram tillbaka. :-)

Sussie

18 augusti 2011 09:55

Hehe ja det är ju "mer än vanligt" haha! Snurrar som fasen i huvet på mig...
Bra att det är bra med dig :)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards