sussisviktblogg

Alla inlägg under mars 2012

Av Sussie - 31 mars 2012 17:02

För ett par veckor sen hände nåt jättetråkigt!
Jag gick upp MASSOR i vikt!
Man pendlar ju upp och ner hela tiden men det sa PANG och jag gick upp över 3 kg...tror det var närmare 4 kg jag gick upp!
Jag mådde SKIT av att se den höga siffran på vågen...funderade på vad det kunde vara som orsakade detta...

Jag väger mig inte alls lika ofta längre...förut vägde jag mig varenda dag! Men nu är det kanske nån gång varannan-var tredje vecka...
Idag vägde jag mig...och svullnaden hade gått ner iaf :) inte helt men jag är nere på ganska "normalt" igen (för att vara jag)...jag har varit nere på mindre men inte där än ;) men snart! HOPPAS JAG!

Det har varit mycket för mig nu ett tag som ni vet så jag vet inte om det är all stress, oro och allt SKIT som är hela tiden som orsakar detta lite...fick en LÅÅÅÅNG blödning med som höll i sig i tror det var 9 dagar så kan ju bero på den...fattar inte att de ska hålla på så länge :s

Men såå lättad över att den väldiga svullnaden gått ner iaf :D
Det var bara det jag ville säga i det här inlägget ;)
Nu ska jag se klart min film sen ska jag försöka plugga lite Psykologi B igen...

En stor kram till alla er som förtjänar det!

Av Sussie - 30 mars 2012 14:58

Jag har nu bytt lösen till mina hemliga bloggar!
Kommer att höra av mig till er jag kan om det nya lösenordet...ni som inte får nåt och vill ha det TVEKA INTE ATT FRÅGA!!!

Det är av säkerhetsskäl jag byter lösen!

Kram på er!

Av Sussie - 30 mars 2012 14:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sussie - 29 mars 2012 22:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sussie - 27 mars 2012 15:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sussie - 26 mars 2012 22:42

Igår var allt så himla bra! Jag var glad och hade en heldag med mys med min Älskling och hans barn...
Men igår kväll sa det bara PANG så blev jag jättedålig :(
På en sekund blev jag genomförkyld och antagligen feber!

Pratade med Roger i telen igår vid 22-tiden nångång så jag sa att jag skulle sova för jag var helt slut!
Han sa att jag yrade massor och han fattade ingenting! Jag somnade även ett par gånger under vårt samtal...helt sjukt!
Idag har jag legat på soffan HELA dagen!
Sett på film, vilat och sovit hela dagen...snytit mig ett 50-tal ggr med...blää för att må såhär! :(
JAG VILL VARA FRISK!!!

Säger godnatt här nu så ska jag snart sova!
Sååå jobbigt när mina ögon rinner som de gör :( Avskyr att vara förkyld!!!
Men ÄN SÅ LÄNGE har jag inte tappat smak- och luktsinnet som jag brukar...men det kommer nog snart det med! Jag oroar mig inte för att det inte kommer ;)

Åååh så synd det är om mig! Eller hur? ;)
Skoja bara!

Ta hand om er!
Kram!

Av Sussie - 25 mars 2012 21:42

Igår var jag hemma hos syster en sväng och myste med lilla Stephanie...sen på kvällen kom Sandra och Chrille hem till mig och partade lite :)
Vi åkte ner till stan och fortsatte den trevliga kvällen :) sen var det EN person ute som inte riktigt vet hur man betér sig när man är vuxen tydligen...tragiskt när en som är närmare 40 bast betér sig som en 11-åring...aja...inte lätt! ;p

Träffade flera vänner ute på Hamlet med...inte bara rötägg ;)
Tack alla som umgicks med mig denna kväll! :)

När vi skulle hem åkte jag med samma buss som Sandra och Chrille för att åka hem till min Älskling :) han mötte mig vid bussen när jag klev av :)
Idag har vi umgåtts hela dagen med barnen...jag och hans minsta dotter Mira fick HIMLA bra kontakt idag :)
Hon skulle hela tiden hålla min hand när vi var ute och hon satt i mitt knä när vi såg på tv och hon ville INTE att Roger skulle bära henne utan det skulle vara JAG! :)
Lite kul sådär :)

Ikväll har jag tvättat! MASSOR med tvätt!
Ska bädda rent i sängen nu så ska jag snart krypa ner...i morron ska jag till skolan...eller det är tänkt så...men är genomförkyld och börjar få ont i kroppen så vet inte om jag börjar bli sjuk eller nåt :(
Ska mysa en liten stund till med Luffis som ligger i knät på mig just nu innan man ska lägga sig!

Hoppas ni haft en bra helg!
Kram på er!

Av Sussie - 24 mars 2012 12:49

Åååååh vilket UNDERBART väder det är ute!!! :p
VÅREN ÄR HÄR!!!

Haft balkongdörren öppen sen jag vaknade och Zingo trivs som fisken i vattnet ;)
Snart bär det iväg mot äventyr!
Går ju inte sitta inne en sån här dag!
Vi har inte riktigt bestämt var vi ska än...men nånstans bär det av iaf :p

Ikväll får vi se om det blir mys här hemma med gubben och barnen eller om man ska ut på krogen en sväng...beror helt och håller på..!

Ha en härlig lördag!
Kram till er som förtjänar en!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards