sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 10 mars 2012

Familjekväll

Av Sussie - 10 mars 2012 00:29

Vid 17-tiden idag kom Emelie, Leffan och Stephanie och hämtade mig...
Följde med dom hem och sen vid 19-tiden kom mamma och Henke...kl 20 skulle vi vara hos pappa så syskonen, svåger och jag åkte till pappa medan mamma och Stephanie stannade hemma...
Pappa bjöd på tacos :p
Gud så gott det var :p

Sen vid 21:30 kom Tess och Classe...då far vi alla till macken där de möttes för att åka till Tyskland...
Pappa och Maria körde Tess och Classe och jag körde de andra...när jag släppt av dom åkte jag hem igen...
Först hem till mig och hämtade upp en sak som Sandra varit så gullig och lämnat i brevinkastet och sen hem till Emelie igen där jag möttes av en gråtande Stephanie...

Hon hade precis spytt :(
Hon var såå ledsen...tycker inte om när mina syskonbarn är ledsna...men jag klädde av mig och så tröstade jag henne...hon luktade inte gott så jag ställde henne i badkaret och spolade av henne...
Sen satt vi i soffan och myste en stund...men så plötsligt kastade hon upp igen...på HELA MIG!
Och så blev hon ledsen igen...men jag sa att det inget gör och att jag är här hos henne...

Hon somnade efter många om och men...nu sover hon i soffan...mamma ska sova med henne där sa vi så tar jag Emelie och Leffans säng inatt...var meningen att vi alla skulle sova där men så svårt att bädda med skydd i sängen sa mamma...bättre hon sover på soffan...den är lättare att göra ren om hon skulle kräkas igen....
Men jag tror det bara var nåt tillfälligt för nu har det inte blivit mer...jag hoppas inte det blir mer heller för jag vill inte bli sjuk! :(

Och vi som har planer för morrondagen...då kan hon ju inte vara sjuk ju :(
Älsklingen kommer i morron med! :p Eller det är tänkt så iaf! *hoppas* han behöver få vara lite barnledig han med ibland..!
Han var helt slut idag :( stackarn...men som sagt i morron ska han få vila! OM han blir barnledig vill säga...det har vi ju inte sett än för det skulle han ju varit hela veckan egentligen...men fick ta barnen i tisdags och HON lovade ta barnen idag (fredag) men ICKE!
Men nu har hon LOVAT att ta barnen i morron så det hoppas jag fasen i mig att hon gör nu! För som sagt HAN MÅSTE MED FÅ VARA LITE BARNLEDIG IBLAND!!!

Nu är nog snart maskinen klar...fick slänga i mina kläder i en maskin direkt för att ha några kläder i morron..så tror den är klar snart så ska jag hänga upp dom!
Fasen har inget direkt ombyte med mig...hade inte planerat att bli nerspydd ;)

Sen blir det sängen för mig!
Natti och ha en trevlig helg!
Kram på er ni som förtjänar det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards