sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2012

En liten sommaruppdatering...

Av Sussie - 7 augusti 2012 17:35

Heeeej!

Tänkte att jag går in på bloggen och skriver ett par rader....var ju ett tag sen nu igen så dax för lite uppdatering så ni hänger med i mitt liv ;)

Min sommar har bjudit på både glada och ledsna stunder...men mest glada förståss! :p
Vikten fortsätter att sjunka och nu har jag BARA 12 kg övervikt kvar! :p Men VILL gå ner 14 kg till! :D
Så jag är himla nöjd över mitt kämpande med vikten :D

Tog med mig min Älskling och hans barn ner till Kalmar i några dagar med...hälsade på min familj som bor där...även min lillasyster var där med sin man och deras barn så det var fullt hus men åååh så kul barnen hade med varandra :D
Så himla kul att barnen är i typ samma åldrar så de kan leka med varandra :)

Åkte över till Ölands djurpark och spenderade en dag där...MYCKET uppskattat av barnen kan jag säga! :)
Här är lite bilder från vårt besök där...

                     


        


              

En väldigt lyckad semesterresa med familjen var det! :) och jag ville INTE åka hem!
Fick ångest kvällen innan när vi skulle sova och sa till min gubbe att jag vill INTE åka! Vill vara kvar!


---------------------------------------------------------------------------------


Nu vill jag ge en väldigt speciell person en egen liten plats i min blogg...
Min UNDERBARA vän! 
Utan dig vet jag inte vad jag skulle göra! Du finns alltid där för mig...och det bästa av allt: DU ÄR ÄRLIG! Du säger sanningen och inte det jag vill höra för att jag ska må bra...
För ett par år sen skulle jag bli jättearg för såna ärliga saker som min vän säger...men idag uppskattar jag det så otroligt mycket! Och jag tar verkligen åt mig av det du säger!

Igår hände nåt och jag trodde jag skulle förlora min vän...men är sååå glad för att du finns kvar hos mig!
Du får ALDRIG lämna mig!
Så tacksam för allt du gör för mig och jag hoppas du känner likadant för mig som jag gör för dig!


 



 
 
Ingen bild

Tsgge

7 augusti 2012 18:25

Ser ut som vi haft det bra i Kalmar. Och kul att du går mer i vikt. Men jag tängte på den bilden där du står med lien i handen. Ser ut som du gått ner lite för mycket på den bilden. ;-) ;-). Hoppad det är bra med dig och att du får en forsatt. Bra sommar. :-)

Sussie

7 augusti 2012 23:33

Hahaha! Ja visst är det likt mig..? ;) smal och fin ;)
Vi har verkligen haft det jättebra! Lugnt och skönt! :)
Hoppas du med får en fortsatt bra sommar! :)

 
Ingen bild

Tagge

7 augusti 2012 18:27

Det ska va från Tagge och inget annat. Det jag skicka förut.

 
Ingen bild

Linda

10 augusti 2012 17:26

Står inget namn, men gissar att den ärliga är jag ;) Om, så tar jag de till mig...fint att man blir uppskattad för den man är <3

Sussie

10 augusti 2012 18:43

Det ÄR du Linda!

 
Ullissa

Ullissa

29 augusti 2012 12:43

Härligt med en skön sommar. Kul att du har så lite kvar att gå ner. Stå på dig du är stark.
Kramisar

http://ullissa.bloggplatsen.se

Sussie

29 augusti 2012 21:22

Känns jättebra! :) hoppas du med haft en underbar sommar! :)
Kramar

 
LouLou

LouLou

2 september 2012 11:24

Wow, vilken skillnad det är när man ser bilderna, helt otroligt! Blir det inte en del överskottshud kvar när man går ner så fort, eller det kanske det blir än då när man gå ner så mycket, oavsett hur fort det går?

http://sussisviktblogg.bloggplatsen.se/2012/08/07

Sussie

3 september 2012 21:29

Tack så mycket!
Jo det blir en del överskott...men det är nåt man får leva med ;)

Synd att du skrev MIN bloggadress istället för din...nu vet jag ju inte vem du är ;(
Men tack ändå för din kommentar! :)

 
molly

molly

3 september 2012 09:59

följ gärna även min kamp!

http://mollyssvikt.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards