sussisviktblogg

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Sussie - 23 oktober 2012 19:24

Jag har kommit rätt långt med min viktnedgång...det är nära på bara hälften kvar av mig...jag har några kg till att gå ner innan jag är halv men snart så!
JAG är stolt över mig själv och alla kg jag lyckats gå ner...sen har folk olika åsikter om det!
Vissa människor dömer andra för deras utseende och vikt...bara för att jag HAR varit överviktig så blir jag automatiskt även FUL i deras ögon!
Jag kan faktiskt inte ens själv säga att jag varit FUL...sen kanske jag inte är den snyggaste heller men FUL har jag ALDRIG varit!
Dessa människor som dömer folk så efter utseende och vikt är avundsjuka på en av en eller annan anledning...kanske har jag nåt annat som de inte har...tex ett HJÄRTA???
Jag känner för andra människor och är snäll och trevlig mot folk och inte trycker ner dom för olika anledningar..?

Så mycket som jag fått höra av folk i mina dar pga min (tidigare) vikt...men varför..? JO just för att jag har ett hjärta och för att folk inte kan säga nåt negativt med min personlighet utan måste gå på mitt utseende istället!
Det är sååååå fult och lågt!

Men som sagt jag är stolt över mig själv som gått ner så mycket som jag gjort...men då får man höra annat från dessa människor...nämligen att det "hänger".
Jag VET att jag har HÄNG! Det är ingen hemlighet heller!!!
Jag har gått ner 77 kg på ca 1½ år!!! Gör det själva och försök att få en slank och fin kropp får vi se om ni tycker det är lätt! ANVÄND ERA HUVUDEN FÖR FAN!!!
Huvudsaken för MIG är att jag är frisk! Jag är rökfri så jag lutar inte illa, jag knarkar inte så jag har en hjärna och jag är ingen alkis så jag har min lever kvar! SUG PÅ DEN DU!

Men nu ska "fula Sussie" sluta skriva blogg för denna gång!
"Fula Sussie" är fortfarande JÄVLIGT STOLT över sig själv!!!


 


Puss och kram till er som förtjänar det!  

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards