sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 14 juni 2014

Välförtjänt ledighet!

Av Sussie - 14 juni 2014 22:08

Veckan har varit kanon men samtidigt väldigt jobbig...
Många olika känslor och hur mycket som helst att göra!

Var ju då på anställningsintervju i måndags och ska börja gå bredvid på måndag :) TOPPEN! :D
Sen var jag på ett möte igår för lite extra inkomst...ska börja dela ut reklam...JAG VET! Ett SKITGÖRA men vad fan...några extra 100-lappar/månad PLUS att man får betalt för att gå ut och gå ;)
Hundarna kommer nog inte klaga iaf ;)

Sen har det ju varit skolavslutningar och så med så har haft mycket att göra hela veckan!
Igår kände jag att det blivit lite väl mycket för mig...barnvecka, inskolning på dagis med Leon, jobbintervjuer, bråkiga barn och så allt annat runt omkring! Så det blev lite väl mycket för mig så igår bröt jag ihop!

Men så blev man ju även barnledig igår...hoppas ni förstår mig rätt nu...jag tycker det var jätteskönt att lämna bort mina bonusbarn denna fredag...just pga att det varit FÖR mycket för mig så jag känner att denna helg har jag gjort mig förtjänt av lite "ledigt"...som sagt hoppas ni förstår mig rätt!

Har knappt hunnit med att städa i veckan...dammsuger gör jag varenda dag men när man har barn så dras det ju fram både det ena och det andra hela tiden och jag har faktiskt inte hunnit med att hålla efter den här veckan så idag hade jag en STÄDDAG!
Skickade in gubben i sängen med Leon för att söva honom vid lunch då jag började plocka iordning och dammsög hela lägenheten...sen när Leon vaknat fick han lite att äta och sen tog Älsklingen med honom och hundarna ut på promenad så jag kunde torka golven...så passade jag på att sortera rentvätten som var sen sist jag hade tvättstugan (som sagt inte hunnit med den här veckan). 
Har även packat kläder till både mig, gubben och Fabian som vi ska ha med oss i veckan när vi ska iväg :)
Leons kläder låg i tvätten det mesta som han brukar använda så jag har även haft tvättstugan idag och håller nu på att torka allt så jag i morron kan packa hans kläder med!
Så idag har jag jobbat rätt hårt ;)

I morron åker vi iväg och kommer hem på torsdag igen! :) 
Ska bli så skönt att bara få byta miljö...komma hemifrån...även att vi ska vara kvar i stan så känns det ändå så skönt att bara få komma BORT! :)
Närmre till jobbet blir det med :D

Jaha...får se om Älsklingen är klar i telefonen snart då så man kan se på film...
Jag sitter och skriver medan jag väntar...tänkte det här går ju snabbt...men fasen vad de pratar...de är värre än kärringar de där två ;p reptilsnack vet ni...sånt kan visst ta lite tid ;)

Nej jag springer la ner och kollar tvättstugan så länge då...
Ta hand om er!
Pöss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards