sussisviktblogg

Alla inlägg under juli 2016

Av Sussie - 3 juli 2016 09:55

Jag har ledigt i helgen men sambon jobbar, bonusbarnen är hos deras mamma så jag och småttingarna är ensamma hela helgen!
Blivit mycket mys och bus...samtidigt som det varit rätt jobbigt då jag inte mår tipp topp.

I midsomras var vi med småttingarna i Kalmar hemma hos mamma...DÄR trivs jag som bara den! Glömmer verkligheten för en stund när jag är hos mamma. Jag vet inte varför jag känner sånt lugn just där men det är så skönt bara när man är där nere...

Mycket har hänt sen sist jag skrev vilket inte är så lustigt med tanke på att det är typ ett halvår sen jag skrev nåt ? jag hinner inte med helt enkelt!
Ska försöka bli bättre på det ?

Igår skrev min sambo ett sms när han var på jobbet och sa att jag skulle förbereda med att tända upp ljus och göra mysigt tills han kom hem så skulle jag få en helkroppsmassage ?
Min ångest är fruktansvärd just nu och jag känner mig så nere och ledsen hela tiden så han tyckte jag förtjänade lite massage ?

Nu ska jag se om jag kan få lite vila/sömn...bäst att passa på medan Evelina sover och Leon ser på film ? om han bara kunde hålla snattran nån gång...han ska ju fråga om allt och visa allt hela tiden ?

Snygga vi är va jag och min son ?

Nu säger jag hej då för denna gång och så får vi se när jag får tid att skriva här igen ?

Ta hand om varandra!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards