sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

Busigt!

Av Sussie - 13 augusti 2011 14:24

Lekte lite med min Iphone idag...gjorde en rätt kulig bild...
  Originalbilden


Efter att jag lekt lite och fixat lite så blev bilden såhär:

 
Haha cool va?

Skulle kanske passa i sån frisyr...men har ju inte den där näsan, och hur jag ska få till det där på mitten av huvet vet jag inte haha!
Men jag tycker bilden blev lite cool så ville dela med mig lite av den :p

Är ju hundvakt åt Enzo idag!
Han är så UNDERBAR!

 
Se så söt han är!!!

Och nåt som är himla BUSIGT är att mina missar är inte ett dugg rädd för honom längre...visst de håller sig på sin kant sådär men de är inte rädda att förflytta sig alls!


 

Enzo och Zingo!
Zingo har gått omkring massor i lägenheten och Enzo är så duktig som bara kollar på honom utan att skrämma iväg honom eller nånting!
Men visst är han nyfiken på kissen hela tiden :p


Är så stolt över min lilla Zingo som är så modig! :)

Lady och Luffis är inte fega de heller...just nu är båda flickorna i sängen...Luffis sover och Lady passar mina klädpåsar ;)


Var ute och gick en sväng med Enzo förut...blev en promenad på ca 40 min...ska nog ta en promenad runt hela samhället med tror jag :)
Det är ju så fint väder idag! Bäst att passa på då :p
Det är ju bara det att det går ju inte snabbt med Enzo...det är ju såååå många hundar som kissat överallt och Enzo har fullt upp med att markera alla kissfläckar som finns i hela samhället haha!
Men men...varför stressa...får la ta den tid det tar att gå ut med honom ;)

Ska nog göra det nu...vet ju inte när Linda kommer och hämtar honom...hon pratade om 16-tiden men jag sa åt henne att inte stressa...jag har honom tills hon kommer när det än blir :)

Kram på  er!   

 
 
Ingen bild

Linda

14 augusti 2011 17:34

Fina bilder....mysigt...då får slita i han så kommer ni fortare fram!! Du skämmer bort han med att han får kissa överallt ;-) pusspuss

Sussie

14 augusti 2011 17:39

Hihi! Man måste få skämma bort dom lite ;)
Men jag drog med han vissa gånger iaf ;)
Pusspuss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards