sussisviktblogg

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Sussie - 29 april 2011 23:00

När jag fick åka hem från sjukhuset i onsdags åkte jag hem till syster för att mamma och jag skulle sitta barnvakt åt deras lilla skit som ännu inte börjat dagis...
Idag hade vi även den näst minsta hemma oxå...
Vi åkte ner till stan och gick till min skola och hälsade på för att visa att jag lever...de blev så glada när jag kom :)
Sen blev det stan en sväng...eller sväng och sväng...några timmar gick vi där hehe...
Skämde bort mina syskonbarn lite...vi (eller dom) fikade...jag hade mitt vatten jag smuttade på...Skrållan och Rasmus fick varsin grej av mig och lite så...

Fikade med en gammal kompis som man fått lite kontakt med igen efter jag vet inte hur länge vi inte pratat...och så träffade jag min pussgurka Sandra med så pratade lite med henne :)
Sen åkte vi hem till syster igen...

Jag har gått massor idag!
Går inte lika bra för mig att äta :(
Druckit har jag däremot gjort MASSOR idag! :p

Vid 18-tiden ikväll kom mamma och jag iväg...jag körde till Vimmerby sen kände jag att jag blev trött och frågade om mamma ville köra så där bytte vi...
När vi kom hem låg mitt paket jag fått på posten på bordet :D
BOKEN jag köpt av en annan bloggare :)
Tack så jättemycket Annika! :)



Den här boken är det ju jag pratar om...
Trodde den skulle vara bra...men den är SÅÅÅ mycket bättre än så...
Det finns så mycket recept jag vill göra i den som verkar så jävla goda!
Jag vill ju inte äta...har ingen matlust och känner ingen hunger...mår illa av tanken på mat osv.
Men när jag läste denna bok blev jag sugen på att testa så många recept :p
Så i morron blir det att handla så jag kan testa lite nytt :p

Helt plötsligt ser jag fram emot att äta :p
Sen hur det kommer gå sen ändå vet jag ju inte men jag fick nytt hopp om att klara äta detta flytande ett tag till :p

Och så måste jag ju säga med...
När mamma och jag kom innanför dörren kom mammas kisse Svea och min lilla kissepojke Zingo springande mot oss och hälsade oss välkomna hem :D
Zingo har gått och sjungit massor för mig här nu sen jag kom hem...lilla sötisen ♥
Lady och Luffis var inne i mammas rum och de kom med rusandes fram till mig när jag kom in och jag tog upp dom och bara kramade och pussade på dom :p
Saknat mina små bebisar!
Inte sett dom sen i måndags...MÅNGA dagar sen nu ju ;)

I morron fyller min lilla Zingo 2 år!
Ska åka och köpa nåt riktigt fint till honom...köpt leverpastej åt honom idag så får vi se om han äter det annars äter mamma upp den ;)
Min lilla pojke börjar bli stor! ♥

Nu blir det lite dricka och sen fixa sig för sängen!
Jag är sååå trött!
Sov gott!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards