sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

Snart sängen!

Av Sussie - 18 januari 2012 23:00

Dagens träning: 1½ timma totalt...

Var massor med folk på gymmet idag så man fick ta de maskinerna som fanns lediga...
Blev band idag...och lite styrka och sen lite band igen och sen lite cross...blev en konstig ordning men så är det när det är mycket folk...

Men nu har jag tränat "klart" för denna vecka...men ska köra ett pass i morron med :)
Jennie kommer och hämtar mig vid 06:45 och vi ska åka ner och träna lite...hon börjar jobba kl 10 sen så blir ju inte alltför länge men vi hinner ju lite iaf ;) Eller faktiskt så har vi en bra stund på oss hehe ;)


Nu ska jag ringa ett "gonattsamtal" ;)
Sen måste jag krypa ner så jag orkar upp tidigt i morron bitti!
Sov gott och kram på er!

 
 
T

T

19 januari 2012 01:41

Vilken fin header du gjorde till dig själv! KRAM!

http://appetizer.bloggplatsen.se

Sussie

19 januari 2012 06:20

Tycker du det? :) Tack så mycket gumman!
Kramar!

 
ana

ana

19 januari 2012 11:54

Shiit se där om om tränar med tuppen så menar man fan allvar med träningen:)

Du är så BÄST Sussie !

kramiz bananiz :)

http://minus83kg.bloggagratis.se

Sussie

19 januari 2012 12:04

Ja jag har bestämt mig nu ;) Kör så mycket jag bara kan och orkar :)
Vill bli lika fin som du blivit ju ;)

Kramar!

 
ana

ana

19 januari 2012 21:43

åh du kommer att bli ännu finare ;)
Som den nördiga tränaren jag är så måste jag
bara påmina dig att vilan oxå är viktig specielt i början
så att musklerna hinner återhämta sig,men det vet du säkert
redan. Fast jag inte känner dig så e jag jätte jätte stolt över dig!!!
fortsätt rocka :)

http://mi

Sussie

19 januari 2012 22:16

Hihi tack så mycket! :) Jag är med rätt stolt över mig själv ;)
Jo jag vet att de måste få vila lite mellan varven...så vi har vilodagar sådär med :)
Men jättebra att du säger till ändå ifall man inte vet det ;)

Nu är jag tjatig men du vet hur mycket jag beundrar dig och vad du åstadkommit på egen hand :)

Många kramar till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards