sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Glada nyheter idag!

Av Sussie - 23 januari 2012 17:36

Skulle gått upp tidigt idag för att åka och träna...
Jennie skulle hämta mig här hemma vid 8:30...men så vaknar jag av sms från henne...hon var så trött så hon frågade om vi kunde skjuta på träningen...
Jag som själv var himla trött sa att det var helt ok! Och så somnade jag om :p
Så idag blev det tyvärr ingen träning...hoppas på att hon vill i morron :)

Efter en stund vaknade jag av ett nytt sms...Pilla frågade om hon fick komma...
Självklart fick hon det! Så det var bara att kliva upp och ställa sig på vågen: Brytningsdag i utmaningen idag ju ;)
Åh snacka om att jag fick glada nyheter när jag ställde mig på vågen...var ganska så säker på att jag gått ner i vikt alltså men inte att jag gått ner 2,7 kg denna vecka! Och jag har tränat
Tappade hakan när jag såg den "låga" siffran på vågen :D
Jag blev så jäkla glad!!!

Ringde upp både Emelie och mamma för att berätta hur glad jag var och för att få andra att höra hur lycklig jag var ;)

Men vad beror detta på att jag gick ner så mycket denna vecka..?
Visst jag har tränat 240 min (sagt 180) så lite bonus där ;)
Men kan det vara så att jag mår så pass mycket bättre nu..? Jag har träffat någon som gör mig glad :) kan den saken spela in lite kanske..?
Ja jag vet inte...men jag är såååå glad att jag gått ner i vikt denna vecka iaf :D

Pilla och jag satt och pratade om ALLT! Precis som vi brukar...jag bjöd på mat och vi hade trevligt! :)
När hon åkte gick jag ner och kollade tvättstugan...den var redan ledig så jag började lite tidigare att tvätta...snart är man klar med det för denna gången igen :) gud så skönt!


Ska sätta mig och skriva ett brev på engelska sen med...skulle vara skönt att komma igång med skolan nu...fasen det har gått 2 veckor redan och jag har inte gjort en enda uppgift!
INTE BRA!
Men nu har jag sagt att jag MÅSTE komma igång!
Så nu ska det bli så!

Men först...tvättstugan!

Kram på er!


 
 
Ingen bild

Tagge

23 januari 2012 17:57

Va kul att du gått ner så mycket den här veckan. Blev så glad när jag läste din blogg. Va häligt att du träffat någon som gör dig glad det är du värd. Du har varit så duktig och tränat. Hoppas ni har det bra ihop. ;)

Sussie

23 januari 2012 18:47

Taack! :) Nu blev JAG glad av din kommentar! :D
Jag är hur glad som helst som gått ner så mycket på en vecka :D och personen gör mig himla glad :p
Ska kämpa på med träningen och hoppas på ett bra resultat även nästa vecka :D

 
Ingen bild

Mia da Kusin

23 januari 2012 18:22

Glad för din skull=)

Sussie

23 januari 2012 18:45

Tack tack kära kusin! :)

 
Lena Lindberg

Lena Lindberg

23 januari 2012 23:01

Stort Grattis!! Vad du har kämpat bra! Kram :)

http://lenalindberg.bloggplatsen.se

Sussie

23 januari 2012 23:23

Tack så mycket! :)
Det känns otroligt bra! :p
Kramar!

 
Ingen bild

Helen

24 januari 2012 07:55

Oj oj oj vilken viktnedgång ;).. SÅ jäkla kul alltså.. Och kul att du träffat någon ;).. Tror att ens psykiska spelar roll. Jätte GRATTIS till båda sakerna ;).. Kram

Sussie

24 januari 2012 09:21

Tack så mycket! :)
Ja jag blev himla chockad när jag såg resultatet på vågen :p
Jag tror faktiskt oxå att psyket spelar in...mår man bra så har man lättare att gå ner :)
Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards