sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 19 juni 2012

Nya mått!

Av Sussie - 19 juni 2012 16:17

Jag har inte mätt mig sen den 13:e mars...det är ändå lite mer än 3 månader sen nu...
Annars har jag försökt mäta mig ungefär en gång i månaden för att följa med lite i min kropps förändring men har varit lite mycket nu den senaste tiden så har ärligt talat inte orkat bry mig!

Vi kan ju börja med vikten då...
Sen den 13:e mars tills idag den 19:e juni har jag tappat 7,5 kg...rätt ok ändå tycker jag! :)
Det går ju långsammare ju längre ner man kommer...men jag är glad att jag fortfarande går neråt :)

Nu till måtten:
På dessa 3 månader har jag tappat följande:

Hals: -1 cm
Överarm: -2 cm
Underarm: -1,5 cm
Byst: -4,5 cm
Under byst: -1 cm
Midja: -4 cm
Mage: -4 cm
Höfter: -4,5 cm
Lår: -2,5 cm
Knä: -1 cm
Vad: -0,5 cm

På 3 månader har jag tappat 26,5 cm på min kropp och det känns väldigt lite men det kanske det inte är ändå..?
Totalt sen jag var som störst har jag tappat HELA 262,5 cm vilket inte jag tycker är lite iaf! Himla stolt över mig själv! :p

Trevlig midsommar på er alla underbara!
Många kramar till ER!!!

 
 
Jonna Therese

Jonna Therese

19 juni 2012 17:21

Grattis!! va roligt. själv så har jag typ stannat nu vill dock tappa 5 kilo till så ja hoppas det släpps nu i sommar sen så jag har massa trimning å formning att göra. dock tråkigt men men

http://minfundersammaresa.blogspot.com

Sussie

19 juni 2012 17:40

Tack så mycket! :)

Ja det är ju som sagt svårare att gå ner när man inte har så många kg kvar. Men det är bara att kämpa och försöka...man får ju vara nöjd med vad man klarat av lixom tycker jag ändå för det är ju en HIMLA skillnad mot vad man HAR varit ;)
Du har varit jätteduktig! :)
Fortsätt kämpa!

 
Ingen bild

Tagge

19 juni 2012 18:20

Grattis det är ju jätte bra. :-)

Sussie

19 juni 2012 18:22

Tack tack! :D

 
Anneli

Anneli

21 juni 2012 20:40

Du ska vara stolt över dig själv. Du ser ju vad du har lyckats med. Helt otroligt.

Önskar dig en trevlig midsommar kram kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Sussie

21 juni 2012 21:20

Tack så mycket vännen!
Jag är stolt över mig själv! Tycker jag vi alla ska vara som lyckats så bra! :)

Tack! Ska försöka ha en jättebra midsommar! :)
Detsamma önskar jag dig!
Många kramar!♥

 
Helena

Helena

23 juni 2012 20:51

DU är otroligt duktig vännen!!
DU ska klappa dig på axeln och vara stolt i massor
ha en underbar midsommardag och skön helg,kramizar i massor

http://hea71.bloggplatsen.se

Sussie

24 juni 2012 00:40

Tack så jättemycket vännen! :)

Hoppas du haft en bra midsommar och att du får en fortsatt härlig sommar!
Många kramar!

 
minus83kg.bloggagratis.se

minus83kg.bloggagratis.se

2 juli 2012 16:53

bra gjort hun <3

http://ana

Sussie

2 juli 2012 17:34

Tack gumms!

 
Ullissa

Ullissa

3 juli 2012 23:16

mer än 7kg är ju asbra!!! Så duktig du är. Här står det i stort sett still. Helt impad av dig. Du kämpar på med ALLT å då menar jag verkligen allt. Du är stark vännen.
Hoppas nu att du får en toppen sommar.
Kramisar

http://ullissa.bloggplatsen.se

Sussie

4 juli 2012 00:26

Åh! Tack så jättemycket! :) Det har varit kämpigt en tid nu men jag kämpar på :)
Snäll du är som skriver så :)
Det är inget kul när det står still men sett dina bilder och måste säga att du ser strålande ut! :)
Ha en toppensommar du med!
Många kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards