sussisviktblogg

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Sussie - 2 juli 2012 14:49

...man kan ibland tro att folk tycker det är roligt att bråka...eller att de gör det för de inte har nåt bättre för sig...men att vara så uttråkad så man måste starta bråk för att få tiden att gå...ja det är la lite väl synd om den personen/personerna då..?

Det är ju faktiskt så idag (tyvärr) att personer glider isär...
Man träffar nån och man bildar familj...men sen håller det ju inte alla gånger utan man går skilda vägar...
Har man då barn när nåt sånt inträffar så blir ju tyvärr OFTA så att barnen hamnar i kläm...
Den ena föräldern kanske helt plötsligt säger att den andra föräldern inte är bra för barnen och det blir en vårdnadstvist...

Jag känner en som hamnat i en sån här vårdnadstvist...jag VET att båda föräldrarna älskar sina barn och gör allt för dom...men den ena föräldern anser att den andra inte är bra för barnen (vilket inte är sant) och vill nu ta barnen ifrån denna...

Vet ni vad jag säger om detta..?
VAR GLADA FÖR ATT ERA BARN HAR TVÅ FÖRÄLDRAR!!!
Det finns rötägg som inte bryr sig ett SKIT om sina barn! Och ni bråkar om en massa jävla småsaker!?
Om ni bara visste hur vissa andra behandlar sina barn..!
Jag tjuter typ dagligen pga hur en viss person behandlar sina barn...så lägg av att bråka om en massa jävla skit!!!
Kom igen och bråka när det verkligen behövs! Barn behöver både sin mamma och sin pappa (så länge de tar väl hand om dom) sen spelar det ingen roll om föräldrarna bor tillsammans eller inte!
Det är BARNEN det handlar om! INTE uttråkade föräldrar som hittar på saker om den andra för att få så mycket bråk som möjligt!

Jag har inga egna barn...men den dagen jag får det kommer jag ÄLSKA mitt barn och göra ALLT för det så länge jag lever!!!
Att bära på ett barn i 9 månader i magen måste ju göra att mamma och barnet får en SPECIELL koppling till varandra...inte för alla men de flesta mammorna känner nog så tror jag...men jag vet EN som funkar annorlunda...
Men det är inte den vi talar om nu...det här handlar inte om nån specifik person utan rent allmänt!

SLUTA BRÅKA OM BARNEN! SÅ LÄNGE BÅDA FÖRÄLDRARNA ÄLSKAR DOM OCH TAR HAND OM DOM PÅ BÄSTA SÄTT SÅ TYCKER JAG ATT MAN KAN LÄGGA ONÖDIGA BRÅK ÅT SIDAN!

Eftersom jag VET vad jag talar om då jag själv sett hur vissa är så blir jag såååå ledsen när folk bråkar över skitsaker!!!
Lägg den energin på att ge barnen ett bra sommarlov istället!!!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards