sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 23 februari 2013

Dax igen...

Av Sussie - 23 februari 2013 14:31

...för en liten uppdatering!
Jag har haft så mycket att göra så jag hinner inte sitta här vid datorn nu för tiden...förr bloggade jag nära på varenda dag men nu blir det som ni märker mer sällan...

Tiden springer iväg och jag är idag i vecka 29 (28+6) vilket betyder att jag går in i vecka 30 i morron :D
På måndag ska jag till BM igen för lite kontroller :)

Den här veckan har barnen haft sportlov!
Jag tog med mig Teddy och åkte till Linda en dag och hade mys med henne och Enzo :)
Fick en jättefin bebiströja av henne som hon tyckte bebis skulle få :)


 
Fin va? :)


Det är en lite större storlek med så förhoppningsvis kan bebis ha den i höst :D
Det är ju lite för varmt då den föds kanske att ha den då så det är bra när man får lite större storlekar med så man har senare :)

Igår hade jag även besök av Ullis :)
En supertrevlig tjej som jag haft kontakt med via nätet sen jag opades skulle jag nog vilja säga...
Vi började läsa varandras bloggar och sen fick vi kontakt på Facebook och sen även på telefon...hon bor tyvärr en bit bort så varit svårt för oss att träffas...men så igår hade hon ändå vägen förbi vår fina stad så hon kom förbi på fika tillsammans med hennes dotter :)
Var hur kul som helst att äntligen få träffas då vi under de senaste 2 åren gått igenom samma saker...först GBP-operation och så nu är vi båda gravida :) så vi har en hel del gemensamt! :)
Hennes dotter och "vår" äldsta tjej kom jättebra överens och lekte tillsammas och jag hoppas de snart får leka med varandra igen!
Fick en gåva även av dom till bebis :)


 

Den ska bebis ligga och titta på och leka med i sin vagn sen :)


Idag har jag "skickat iväg" gubben och barnen till en kompis till gubben...eller jag valde att stanna hemma så jag kan fixa och baka i lugn och ro :)
Tänkte baka bröd och bullar...mellantjejen fyller år nästa helg så jag ska baka tills hon kommer hem från sin mamma då vi ska ha kalas för henne med många fina presenter och massa goda kakor :)
Jag har suttit och kollat idag vad jag ska baka och det blir 4 olika kakor tror jag det var och så bullar och så har hon önskat att hon vill ha prinsesstårta med så det ska jag med baka en egen tänkte jag :p får se hur det går haha! Har kunnat göra rosor och så till och med men inte gjort det på säkert 14 år så får se om jag fortfarande kan :p

I morron ska vi på "Hemlig utflykt"...det enda barnen vet är att vi ska iväg nånstans men de vet inte var, de vet inte med vem/vilka eller om det bara är VI...det vet ingenting :p vilket jag tycker är lite kul :)
Hoppas de uppskattar morrondagen! :)

Nu ska jag ställa mig och baka bröd...när det är klart ska jag ge mig på bullbaket!
Och sen ska jag försöka hinna med att laga mat innan familjen kommer hem med så den är klar när de kommer...
Ha en bra lördag!
Kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards