sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 8 april 2013

Bra slut på påsklovet!

Av Sussie - 8 april 2013 10:08

Igår var sista dagen på påsklovet...vi åkte till simhallen med hela familjen och träffade min syster, hennes man och deras barn (mina Änglar).
Vi hade hur kul som helst i badet! Mira var som en fisk haha! Hon hoppade och skuttade och hamnade under vattnet flera gånger och svalde litervis med vatten som hon hostade upp igen haha men ingenting som skrämde henne utan hon fortsatte bara leka och vara en gladfis :)
Moa var lite fegare i början men kom igång bra sen och lekte och stojade hon med :D
Fabian var överallt och ingenstans på en gång ;) Rasmus och han lekte och hade hur kul som helst! :D Jätteroligt att barnen hade så kul!
Denice och Stephanie hade med superroligt förståss!
Sebbe var oxå med men han såg man inte mycket av...han och hans kompis klarar sig ju och var själva nån annan stans...han var även kvar en stund när vi var klara...

Efter simhallen fick Stephanie sina presenter...hon fyllde ju 3 år i veckan den lilla skitungen så vi hade massor paket med oss till henne och hon var så glad :D
Moa och Mira fick nya kläder med...Emelie och jag som shoppat och Emelie hade hemma hos sig tills vi sågs så igår fick de sina nya kläder...

Men innan vi åkte hem åt vi på McDonalds med för att ge barnen den bästa (för dom) avslutningen på en lyckad dag...
Här kommer lite bilder från det...

       


Här är de i sina nya kläder...de är INTE fixade i håret utan har precis duschat av sig allt klor från simhallen och fick prova sina nya kläder...så såhär ser de ut iaf.


 

Emelie hade även med sig min babysitter jag köpt :)
Och så fick jag kläder som Emelie köpt till bebis med :) Hon skämmer redan bort bebis :p


Här är bilder på det med...


   


Nu har jag det mesta som jag behöver till bebis :)
En "barnvakt" behöver jag med...en sån där radio vet ni så man kan stänga till bebis om det är för mycket liv och den ska sova och jag kan vara i ett annat rum och ändå höra när den vaknar :)
Sån vill jag ha! Men inget livsviktigt...

En rolig och lite märklig sak hände idag...
Pratade med min mamma i telefon tidigare förut och jag frågade om hon pratat nåt med mormor...tänkt ringa mormor men varit så mycket nu ett tag så inte hunnit med...och så har hon varit lite dålig med så inte velat störa henne...
Mamma hade inte pratat med henne på några dagar men hon sa att mormor mådde bra och så...jag sa att jag MÅSTE ringa henne snart...
När jag lagt på med mamma dröjde det inte länge förrän telefonen ringde igen...det var MORMOR! Haha!
Jag frågade om hon pratat med mamma eftersom hon ringde nu men det hade hon inte :p
Coolt va? :D
Min lilla mormor <3

Så nu har man pratat med henne med och fått höra att hon har det bra :D
Jag tänkte att när jag pluttat ut bebis och får lämna sjukhuset ska jag (beroende på hur jag mår) åka förbi mormor så hon får träffa bebis innan jag åker hem :)
Tror mormor skulle uppskatta det! :)

Nu ska jag fixa mig för att åka ner till matten!
Skulle varit hos BM idag men de ringde och sa att hon VAB:ade idag och frågade om jag kunde komma på onsdag istället så då får jag åka ner istället! Så jag fick lite hemmatid idag innan matten...tänkte städa lite men fastnade ju i telen så blev inget med det :s

Just det!
Förvärkarna kommer allt oftare och det spänner i magen och ibland gör det till och med lite ont...så man känner att det börjar närma sig nu... (HJÄLP!)
Längtar!!! Men samtidigt lite skraj :p

Nej nu väntar min sminkväska...måste fixa mig så man ser lite pigg ut när man kommer till skolan :p
Puss och kram!

     

 
 
Ingen bild

Tagge

8 april 2013 11:36

Det verkar somalla blötfiskar har haft en bra dag i simhallen. Och barnen såg ut som om dom gilla att äta på Mcdonalds också (vilken barn skulle inte det). Det va kul att höra att din mormor mår bättre hon är så mysig den lilla tanten :)Hoppas du får en bra dag :)

Sussie

8 april 2013 11:42

Hihi nöjda blötfiskar var vi allihopa :D
Ja min lilla mormor är en liten mysig tant :p hihi.
Tack önskar dig detsamma! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards