sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 9 mars 2015

Fullspäckad helg!

Av Sussie - 9 mars 2015 20:27

Då var det måndag igen..! Eller ja den är ju typ slut den med nu men nu som först har jag tid att sätta mig och skriva några rader...

I fredags kom min mamma och hämtade mig så vi kunde åka och köpa en spjälsäng...den ställde vi bara av hemma och hämtade upp min gubbe, son och hundar och så åkte vi hem till min lillasyster som fyllde 30 år :)
Kalaset för henne var inte förrän på lördagen men vi ville ändå komma och umgås med alla eftersom mamma och min bror var i stan...även Emmie var på besök så kul att träffa alla :D

Vi kom hem runt 22 på kvällen tror jag...hade Stephanie med oss...både Leon och Stephanie somnade väldigt snabbt! Roger och jag hade tänkt se på en film men vi orkade inte så la oss i sängen och skulle se lite på TV men vi somnade vi med :p

På lördagen var det full fart igen!
Fixade oss för 30-års-kalas och åkte tillbaka till Emelie...
Fick köra ut min bror en sväng till vår pappa...och sen ut och hämta min moster som oxå skulle vara med på kalaset...blev mycket körande den här dagen ;)
Det  är det som är nackdelen med att vara gravid...att man är den enda som kan köra bil ;)

Vi blev många på kvällen hemma hos syster men det var mycket trevligt tycker jag :D
Vi kom hem sent även denna kväll för jag fick köra hem min moster igen så hon kom hem som hon skulle...
Och Roger blev ju dålig på kvällen (han är inte van vid att festa 2 dagar i rad) så han var hungrig på hemfärden så vi stannade till på MAX och handlade...
Leon hade sovit en stund på kalaset så han var ju pigg och glad när vi kom hem så han fick vara med och äta lite så la han sig med oss sen och somnade efter en stund...

På söndagen åkte vi tillbaka till syster...
Stress även denna dag med att hämta upp systers barn och med lite andra ärenden som skulle göras innan klockan slog 12...Alltid en massa stress...

Vi fick iaf träffa mamma och Henke och prata lite med dom innan de skulle åka hem igen...
Leon har myst sådant med alla hela helgen! :)

Idag har jag byggt ihop spjälsängen och bäddat den...
Just det! Fick ju även hem byrån igår från min syster som jag nu har lagt ner alla bebiskläder i :)
Så nu är nog nära på allt fixat och klart inför bebis ankomst...
Kollade i min app idag och det är bara 32 dagar kvar till BF :s
Inte alls långt ju!

Nu är det snart dax för TV:n...
Har precis sövt min lilla älsklingspojke så han sover så gott i sängen bakom mig nu...ska ta och bära in honom innan tv:n börjar tänkte jag...

Sen kommer nog jag med slockna väldigt fort idag...
Har inte känt mig helt kry i kroppen idag...jag somnade vid 12 idag och sov till närmare 15...sen har jag känt mig lite hängig hela dagen! Och trots att jag sov så länge på dagen så är jag himla trött nu och känner att jag bara vill sova!
Jag höll på att somna med min gosis nyss när jag sövde honom...så jag tvingade mig upp istället för att ge med och somna...

Nej nu ska jag fixa lite innan TV:n...
Ta hand om er!
Puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards