sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

Igår fick jag samtalet

Av Sussie - 10 februari 2011 12:30

Igår ringde jag ju vårdlotsen och kollade varför de inte vill ta in mig men jag fanns inte ens med i deras register men saken skulle kollas upp och de skulle höra av sig till mig denna vecka.

Idag ringde de..!

De tar in mig! :D

Jag är så otroligt glad samtidigt som jag är så jävla rädd!

Eftersom det är vårdlotsen som jag kommer få hjälp av så får jag åka iväg på annan ort för att göra op.

Jag får åka till Skåne.

Inom 3 månader får jag en kallelse då jag ska dit på ett besök och få reda på allt jag måste veta inför op:n

Sen tar det ytterligare MAX 3 månader tills jag får en tid för op.

Hon sa att jag blir klar innan sommaren.

Just detta "klar innan sommaren" skrämmer mig...

Jag har alltid haft en tanke: "Jag kommer aldrig få uppleva min 30års-dag"

Jag fyller 30 i maj i år och hon säger att jag är klar INNAN sommaren...så det kan ju vara så att jag får den innan min födelsedag eller precis efter...

Tänk om nåt går fel..?
Tänk om jag inte kommer att överleva?

Tänk om jag inte får komma hem igen?

Tanken att inte få träffa mina katter, familj, syskonbarn, vänner och alla som jag älskar igen är en mycket skrämmande tanke...

Tänker mycket på det men ändå så tror jag ju att det kommer gå bra...men tänk om..?

Men så ligger det till nu iaf :)

Varit i simhallen idag och badat!
Åh så skönt det var! Det ska jag göra MYCKET mer har jag bestämt mig för :p

Ha de bra alla där ute!

 
 
Ingen bild

Anna

5 september 2011 21:58

De tankar du skriver om.. det är samma tankar ja hade.
Skrev brev till mina syskon kvällen innan min OP OM ja inte skulle klara mig.
Ja va livrädd men som du sett lever ja ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards