sussisviktblogg

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Sussie - 19 februari 2011 11:45

Skulle vägt mig igår morse vilket jag glömde som vanligt :(
Hade en mysdag igår med min systerdotter och snaskade lite chips...
Jag har mått lite dåligt nu med de 2 senaste veckorna så jag har inte skött maten sådär jättebra :(
Vägde mig i morse och hade gått upp typ 600 gram :(

Det var ingen rolig start på dagen :(
Men som sagt jag har inte mått bra (om det nu är tillåtet att skylla på det?).
Jag tänker ändå inte ge upp!
Jag ska fortsätta att kämpa!

Åh...jag bara LÄNGTAR till våren...eller bara så snön försvinner så jag kan gå ut och gå!
Jag bara AVSKYR detta väder! Kallt, snö, is, halt, blask och blåst...nej fy!
Men bara snön försvinner så ska jag ge mig ut och gå mer :)

Jag vet! Jag hittar ursäkter för allt men jag tycker inte det är kul att gå ut och gå ensam och när det är sånt här väder blir det ännu tråkigare då man knappt inte kan gå, man får gå myrsteg och jag spänner mig så jag får ont i stället...
Nej! Snön måste bort snart!
Då ska jag fan i mig ut och gå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards